Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Nice yaşanmışlıklar vardır ilkbahar gibi taze ve canlı. Fakat bir yüreğim var şimdilerde mühürlenmiş ve bana ait olmayan. Alev alev yanan bakışlarımda mesafelerin ve hasretin sökün etmiş izleri. Yüzümde tüllenen acı kış haykırışları. Bir rüzgar vurur yüreğimin soğuk duvarlarına. Yüreğimdeki yağmurlara karışır soluklarım damla olur yağar yitirilmiş sevdamın közlerine. Senli üşümeler..senli tiremeler alır her yanlızlığımın her sıkıntımın yerini. Çehremde acı, çehremde buruk hatıralar, çehremde ağır sevdam, sürgün aşkım. İlkbaharı yaşıyordum senden önce bilemezdim ki seninle ağır bir kış bastıracağını. Sokaklarımda gölgeler, fırtınalar çözülmeyen nedenli sorular. Mücadelesi olmayan bir acım var. Anlamını dahi bilmediğim bir yitiriliş. Şarkıların en girift hüznüdür ayrılığın. Oysa ayrılıklarında bir onuru olmalıydı. Bir ahşap iskelenin üstünde hapsettiğin benliğimin özgürlüğe kavuşmasını bekliyorum. Bir sonbahar yaşıyor yüreğimin korusu, asmalar dallarıın eğmiş. Ağaçlar çıplak, yapraklar sararmış ve savrulmuş suyun üstüne. Dönmelerinden ümidi kesmis bülbüller ötmüyor artık bahçelerimde. Yollarım ıssız, yüreğim titrek ve bende ağır bir sukut sureti..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |