..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > ERDEN ERKİN




13 Ocak 2006
Bu Gece de Böyle Bitmişti  
ERDEN ERKİN
Gazetede resmin vardı yine. Koyu kestaneye boyanmıştı saçların. Sarı saçların yoktu. Gözlerinin yeşili fersiz bakıyordu. Sanırım yine alkollüydün. ERDEN ERKİN


:BJEID:
BU GECE DE BÖYLE BİTMİŞTİ


Gazetede resmin vardı yine. Koyu kestaneye boyanmıştı saçların. Sarı saçların yoktu. Gözlerinin yeşili fersiz bakıyordu. Sanırım yine alkollüydün. Alkollü olduğunu kahpe gülüşünden anlamıştım. Ben anlardım. Senin alkollü iken nasıl baktığını en iyi ben bilirim. Seni benim kadar kimse tanıyamazdı. Damarında dolaşan kanı bilirdim.

Neden etkilenmiştim yine. Alt tarafı bir resmindi gazetedeki. Bana da ne oluyordu? Beni ilgilendirmezdi ki...İstersen çıplak pozlar verirdin, istersen şuh bir kahkaha atardın, istersen kahpece gülümseyerek pozlar verirdin. Geçen gece tv'de paparazzi programında yine sen vardın. Yanındaki orta yaşlı adam her kimdiyse seni zapt edemiyordu. Basını görmüştün ya, yine şovunu yapacak, ortalığı birbirine katacaktın ve kendinden söz edilmesini sağlayacaktın. Düşündüğüm gibi oldu, bağırdın, çağırdın, yanındakini sevgilim diye tanıttın...

Bunlardan bana neydi? Sahi bana ne oluyordu? Biz ayrılmadık mı? Herkes yoluna gitmedi mi? Sonra adamın arabasına bindin ve gecenin karanlığında kimbilir nerelere gittin ve kimin koynunda sabahladın...Bana neydi bunlardan. Taktım yine, evden uzakta olursam takarım böyle. Ne arıyordum İstanbul'da, zırt pırt geliyorum, ne işim var? Ne imiş, bir arkadaşımın açtığı sergiye gelmişim! Açılışa katıldın, dönsene! Hayır, ille de bir gece kalacak Erden bey, eski barları, eski yaşantısını özlemiş. Bursa'da istediği gibi fink atamıyor, çünkü herkes tanıyor orada. En azından böyle rahat davranamaz.

Gece gece değil sanki bilmeceydi. Ne yapsam, ne etsem, boştur ne desem...Arabayı sanki ben değil de başkası kullanıyordu. Direksiyondaki gizli bir el aracılığıyla Etiler'e doğru gittiğimi anımsıyorum. Nişantaşı-Nispetiye caddesindeyim, Nispet Bar'ın önünde durdum. Arabanın kapısını açan görevliye anahtarı uzattım. Kapıdaki görevliler kapıyı açıp içeri buyur etti. İçeriye girdim.

Uzun zamandır buraya gelmemiştim. Bilinçaltımda seni mi arıyordum burada; kimbilir? Barda oturdum. Barmene bir viski ısmarladım. Barın aynasından pistte tepinenleri izledim bir süre. Ne olduğunu anlamadığım hergün değişik türleri çıkan müziği dinledim. Müzik çok gürültülü ve berbattı. Galiba yaşlanıyorum. Bu müzik ancak sarhoşken ve pistte tepinirken çekilirdi.

Hayret, bu gece bir tanıdık yoktu buralarda. Garsonlar, komiler, barmen bile değişikti. Kadınlı erkekli gruplar durmadan tepiniyorlardı. Göbeği açık kadınlar, genç kızlar durmadan kalça sallıyorlar, erkekler de ağızlarının suyu akarak onlara tempo tutuyorlardı. Ben asla tepinmezdim. Yaşamım boyunca pistte tepinmedim. Sadece dans ederim. Eğer barlarda çalışan ve bateri, gitar vebenzeri tür enstrümanları çalan bir dostunuz varsa sorun, bu tepinenler için, 'ayıları oynatıyoruz' diyeceklerdir size. Bunu bildiğimden midir nedir asla pistte tepinmem.

Ben bunları düşünürken, barmenle koyu bir sohbete koyulduk. Barmenler en büyük sırdaşınızdır. Ancak unutmayın ki, en gizli bilgilerinizi basına gizlice veren yine barmenlerdir. Ben bunu çok iyi bildiğimden barmenlerle genel konuşurum, bu kez onlar ilgi çekmek için başlarlar anlatmaya. Kim kimdir, kimin eli kimin cebinde, kim neresini gerdirmiş, kim kiminle yatmış, kim batmış, kim kalkmış, kim çarpmış, kim dolandırmış...Bir çırpıda herşeyi öğrenirsiniz. Hele bir de barmen size güvenirse, ömrünüzde duyamayacağınız çok gizli ilişkileri de duyarsınız.

O sırada ayakta duramayacak derecede sarhoş bir kadın yanımdaki tabureye oturdu.

"Hadi bir viski söyle bana!" dedi. Barmene işaret ettim. Barmen viskiyi bir kadehe doldurup kadına uzattı. Kulağıma eğildi, "Abi, iş bu, istersen götür, bu kıyağımı da unutma!"

"Ben böyle ilişkilerden nefret ederim," dedim. Hesabı istedim. Barmen de, yanımdaki tabureye oturan kadın da bozulmuştu.

Hesabı ödeyip çıktım.

Bu gece de böyle bitmişti.


ERDEN ERKİN



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bayramın İlk Günü...
Eski Dostlar...

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mazi İçimde Yaradır
Gidenin Ardından...
Bir Gidiş Gittin Ki…
Samanyolu
Gonca Gül
Bu Gece Yılbaşı
Bir Anı
Tuhaf Bir Raslantı
Mankenler Dünyası
Aşkın Hüzünlü Yüzü...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seninle Aşkımız [Şiir]
Karanlığın Gözleri [Şiir]
Son Bölüm [Şiir]
İçimdeki Fırtına [Şiir]
Yalnızlık [Şiir]
Sen de Gittin Oldun El [Şiir]
Mutluluk Masalları... [Şiir]
Armağan [Şiir]
Sabah Saat Beşti [Şiir]
Doğanın Değişen Dokusu [Şiir]


ERDEN ERKİN kimdir?

Bilmiyorum şimdi kiminlesin, nerde? Eğer düşmeseydim ayrılıklarla derde, seninle çok mutlu olurdum, olur olmaz her yerde. . . Ne olur gitme, kal! Bitmesin bu masal. . . ERDEN ERKİN Uluslararası Turizmci

Etkilendiği Yazarlar:
Aşk, martı kanadının denize değdiği andır; yitirilen, kumsalda beklemekle geçirilen zamandır. ERDEN ERKİN


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ERDEN ERKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.