..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Gizem Ozan




1 Ocak 2006
Eksik  
Gizem Ozan
...Bir varmış bir yokmuşlar uçuşuyordu bahçede. Asırlar kadar uzaktık birbirimize, masallar kadar yapmacıktı içinde bulunduğumuz durum. Biri küçük, diğeri kocaman iki kağıttan bedendik tahta banklar üzerinde. Rüzgar uçuruyordu saçlarımızı, saçlarımız birbirine değemiyordu ama bir türlü. ... Sonra yalnızlık gitti, ben kendi düşüncelerimin cesetleri ile uyur oldum.


:BDEE:
"Bekleme" yi kaybettim. "Umut" ise zaten askıya alınmış haldeydi.
Yüzünü görmedim. Algılayış sınırlarıma dahil değildi çünkü. Gözleri vardır insanların; ama irade sahibiyiz ya istediğimizi görmeyi başarırız çoğu zaman. Görmek istemedim, sadece bedeni vardı.
Sadece bedeni. İnce, nazik ve narin... Sadece beden...
İçi boş dışı dolu sözcükler gibiydi, rüzgarda uçup gitti, süzüldü yanımdan. Üçüncü sınıf, içli, duygusal sözcükler gibiydi; flim repliklerinden çalınmış...
Gözleri vardı; ama görmedi. İradesi var ya, kararlar da alırmış kendi başına. Ne de olsa ayakları üstünde durmayı öğrenmeye çalışıyor O şimdi. Gücenmemek lazım, burada empati yapmayı bilen taraf benim; O ise sempati tarafında işin, çoğu zaman.
Kolları vardı; ince, nazik, narin... Kolları sarılırdı bir zamanlar... Dudakları vardı ve şöyle derdi: "Sonsuza kadar burada kal." Ben gülerdim. Ya da "Senden sonra başka hiç bir kadına seni seviyorum demeyeceğim."
Bir varmış bir yokmuşlar uçuşuyordu bahçede. Asırlar kadar uzaktık birbirimize, masallar kadar yapmacıktı içinde bulunduğumuz durum. Biri küçük, diğeri kocaman iki kağıttan bedendik tahta banklar üzerinde. Rüzgar uçuruyordu saçlarımızı, saçlarımız birbirine değemiyordu ama bir türlü. Benim gözlerim ağlamaya başlamıştı, iradem görmeyi reddedince O'nu; O'nunsa ayakları vardı, sürükleyip götürdü narin bedenini. Ellerim vardı benim, uzansam dokunabilirdim belki; ama yapmadım. O'nun elleri ise çoktan parçalanmıştı bana göre, hiçbir işe yaramayı beceremiyorlardı çünkü.
Benim hislerim vardı, küçük dokunuşlarım ve küçük öpüşlerim, onun yanakları vardı ve parmak uçlarım değince titreyen göz kapakları.
Benim hislerim vardı ve uçuşuyordu saçlarımla birlikte, salınıyordu akın akın. Üşüyordum, titriyordu ruhum, hayallerimin kırıntıları kaşındırıyordu kalbimi.
O'nun daha büyük titremeleri vardı, farkındalık sınırlarını aşan. Öylesine üşüyordu ki, buz kesmişti, hem de daha yaz ayında. Hem saçları da benimkinden daha uzundu; ama yine de "Hislerim yok" diyordu. Ses boğuk ve derinden çıkıyordu. Dudakları değil, kalbi morarmıştı belki soğuktan.
Fark etmiyordu. "Neden bu hale geldik?" sorusu peydahlanıyordu birden bire. Susuyordum, cevaplarım vardı dimağımda; ama susuyordum; çünkü karşımda bir duvar duruyordu. Yapayalnız bırakıdığım gecelerde ise bir hayalet... Cümleler vardı zihnimde, uzun uzun cümleler; paylaşılmayı bekleyen ve O'na hitap eden. Geceler vardı hayatımda zehir zemberek ve geceler uzuyordu sürekli, hıçkırıklarla süsleniyordu ve çürüyordu zaman aktıkça kelimeler, anlamsızlaşıyordu her bir harf, her bir ses... Küflenmiş ve kokuşmuş kelime yığınlarına dönüşüyordu cümlelerim zihnimde. Sonra yalnızlık gitti, ben kendi düşüncelerimin cesetleri ile uyur oldum.
...ve gözlerim o Cuma günü O'nun yüzünü görmedi. Narin bedeni yanımdan süzülüp giderken, bir kaç damla gözyaşı döktüm sevgimin şerefine. Biri küçük, diğeri kocaman kağıttan iki bedendik. Rüzgar uçuruyordu saçlarımızı. Bir varmış bir yokmuşlar uçuşuyordu bahçede. Nasıl da yabancıydık birbirimize, nasıl da hayal kırıklığı kokuyordu tenlerimiz. Gözlerimiz vardı; ama görmüyorduk birbirimizi. Gözlerimiz vardı, saçlarımız vardı, benim ellerim, O'nun ayakları, benim gözyaşlarım, O'nun kolları vardı; ama asırlar kadar uzaktık işte birbirimize. Her şey vardı o bahçede "Bize" "Bizi" anımsatacak; ama gene de eksikti bir şeyler... Eksik olan bir şeyler vardı.

*Yazık sevgime*

Gizem OZAN
17.ekim.2005
22:28



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beni Sev ve Sonsuza Kadar Nefret Et Benden
For My Fallen Angel

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
2. Dolunay, Beş Nokta
Hep Kalan Biri
Huzur İçinde Uyuyun
Dönen Her Şeyin Ortasında Bir Kırda
Parçalanmış Parmaklar ve Yalnızlığıma Düşen Gözler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hayatı [Şiir]
Susmak Affetmektir Tanrı'yı [Şiir]
Kaybolan Sen [Şiir]
Hiç Sevdalar Arasında [Şiir]
Günebakan [Şiir]
Mavi [Şiir]
Mevsimlerden Sonbahar [Şiir]
... ve Mesafelerle Sınırlı [Şiir]
Astral Çığlık [Öykü]


Gizem Ozan kimdir?

.

Etkilendiği Yazarlar:
.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gizem Ozan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.