..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İstanbul > İlknur İpek




29 Eylül 2005
İstanbul'um Sevgilim  
İlknur İpek
Şimdi sana geldiğim yolları kaplayan mevsimsiz rüzgarlar alabora ediyor yüreğimi ... Şimdi susmak yetmiyor... Aylak ve gezgin acılar büyüyor içimin gece rengi tufanında.. Aylak ve gezgin bir sevmek kanıyor yüreğimde....


:BDBC:
İstanbul, gözlerini gördüm içinde sakladığın gece rengi adamda. Yağmurun ıslak mazeretler yarattığı denizinde yalnızca senin olan ve senden başkasının bilmeyeceği yalnızlığın nefesine dokundum.Ömrümü ömrüne bıraktığım gece rengi adamda. Işıltılı ışıklar altında, boğazının sahte ve ruhsuz kalabalığında surların altına sakladığın tarihi yalnızlığın gibiydi yalnızlığı bu adamın da.
Geceleri yoksul, kimsesizliğe büründüğün çıkmaz sokaklarında mühürlediğin sessizliğinin içinde sevdim. Yalınayak geçtim acıdan oluşan köprülerinden. Bu adamın gözlerinin tetiğinde saklı kimsesiz çığlıklarında seni, senin kalabalık yalnızlığında bu adamı sevdim. Ne çok sevdim ikinizi de.
İdamlık mahkumlar gibi yıkık kentlerde yaşattığım hayattan gözyaşlarıyla çoğalttığım nehirleri ulaştıramasam da ne senin nede onun yağmurlu yalnızlığına
Gül uzattığınız yerlerden uzanan namlulara dokunurken tetikte kalmış acılarla vurulan ben oldum her nefes almaya doğrulduğumda.
Sanma ki senin ve onun uzağında kaldığımda yıldızlar bu kadar yakın düşer gözlerime...
Ve bil ki o gri şehirde her uyanışım yorgun sabahlaradır, korkulu özlemler büyüttüğüm yatağımda.
Şimdi sana geldiğim yolları kaplayan mevsimsiz rüzgarlar alabora ediyor yüreğimi ...
Şimdi susmak yetmiyor...
Aylak ve gezgin acılar büyüyor içimin gece rengi tufanında..
Aylak ve gezgin bir sevmek kanıyor yüreğimde....
Söyle İstanbul’um, sevgilim, yalnızlığım
Heceleyerek tüketebilir miyim seni ve gece rengi adamı yüreğimin örsünde.
Gidiyorum İstanbul’um, sevgilim, gölgeni düşürdüm gülüşüme.
Uzun yol biletleri buruşuyor ellerimde. Kuşatılmış bir ayrılık bekliyor yollarda.
Salmadan beni gri şehrin yorgun sabah bozgunlarına bütün bir ömürlük sarıl bana.
SEVGİLİM,İSTANBUL’UM,YALNIZLIĞIM...
Ter düşürdüğüm yatağından elveda...
Ben günlerin çarmıhında her gece oturup seni özlerim.
UNUTMA SAKIN SEVGİLİM,İSTANBUL’UM
Sana ayaklanan yüreğimde yitik devrimdir adın ve nicedir sürgündür benim yüreğim..
Islak hüzünlerinin öznesi ben değildim.....
HİÇKİMSEN



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İstanbul kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Geldim İstanbul

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ateş Dansı
Say ki, bu kadın gitti..
Özledim Demek Bu
Gün Başlar Günaydınlığın Değerdi Üstüme...
Kara Yağmur
Hoşgeldin Yüreğime
Sadece Sevdim
Mutluluk
Yine..
Şimdi..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Acılarımı Unutturacak Kadar Çoğalacak Gidişin [Şiir]
Yağ İçime Nurum [Şiir]
Küçücük [Şiir]
Önce Sana [Şiir]
Yok kalanım [Şiir]


İlknur İpek kimdir?

GECE,TEN,AŞK,YÜREK SÖKÜĞÜ MASAL SİYAHI İHANETLER ,YANGINLARIN GÖKKUŞAĞI VE BEN

Etkilendiği Yazarlar:
AHMET ALTAN, MURATHAN MUNGAN, ELİF ŞAFAK, NAZAN BEKİROĞLU


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İlknur İpek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.