Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Gitmelere ait tüm hikayeleri toplayıp savururken içimden İçimin buz kestiği yerden çıkıp geliyorsun gözlerime. Umrumdan taşıyor zamansızlığım. İsmin içimde titriyor. Sesin sesime düşüyor ses veriyorum. Oysa sen en sağır yarasın yüreğimde... Gözlerini günceme düşürdüğümden bu yana, yorgunum gitmelerin tümüne. Gidişin geliyor aklıma, susmak çörekleniyor yüreğimin en yangın yerine. Susuyorum ... Beynimin içinden uğultularla cehennem şarkıları geçiyor. Ben inadına susuyorum.. Sustukça parçalanmışlığımızı bütünlerim sanıyorum. Ey yar, kanıyorum. Gözlerini günceme düşürdüğümden bu yana, dipnotlarda çürüyor sevda adına ne varsa. Gizli bir ürküntü yokluyor yüreğimi, Sol yanımdan ürküyorsun incinmişliklerine. O puslu sessizliğin geliyor ardı sıra, Ey yar, gerçekten konuşabiliyor muyduk seninle, bütün kelimelerle.. Gözlerini günceme düşürdüğümden bu yana, en hoyratı dökülüyor suretime cevapsızlığının. Yüzüm seğiriyor. Yüreğim seğiriyor. Acılarımı unutturacak kadar çoğalacak gidişin biliyorum. Unutacağım diyorum. Ya da unuttum sanacağım. Ah ne çok beklemiştim gelmeyişlerini, sen geldiğindeyse düşürmüştüm düşünden kendimi. Senin gözlerinde cevapsızlık Benim dudaklarımda yanıtsız sorular, Dile gelmeyen serzenişlerin hırsıdır, susuşlar... Boşver aldırma.. Bir yerinden inadına bağlıyken varsıllığımıza Bir yerinden inadına kopmuşsak Yitmişlik biraz daha sinmiş olmalı acıyan sevdamıza... Gitmelere adanmış sözcükler geçiyorsa sokak aralarımızdan. Adımla durma, Korkma, kesik kesik uğultular geliyorsa, Duvarlarına yüreğimizi savurduğumuz evler yıkılırken Yıkımdan çoğaltırımda seni, Bütün enkazlardan sağ çıkarırım bizi. Ey yar, görüyorsun ya sonunda yine Aşk kaybediyor, hayat kazanıyor..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İlknur İpek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |