Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Adam kalamazdı, kadın onunla gidemezdi. Aşk bir anda yokluğa bürünmüştü işte. Adam kendisini aşktan özleme taşıyacak teknesine biniyordu. Adam ve kadın bütün kalabalığı yarıp göz göze geldiler, söyleyecekleri her şey ateştendi, yakardı. Sustular, sarılamadılar. Dokunsalar bütün kent yangınlarında yok olurdu sanki. Sadece “yine” diyebildi adam teknesine binerken. Sustu tamamlayamadı yangın sarmıştı artık bütün sözcükleri.Tekne denizde yol alıyordu, adam gözleri arkada ağlıyordu. Kadın ayrılmak istemiyordu diz çöktüğü iskeleden sessiz bir serzenişle “yine”diyordu durmadan. Tekne iyice uzaklaştığında son kez bir yine dökülürken dudaklarından o anda bir patlamayla sarsıldı bütün liman. Tekne miydi denizin ortasında parçalara ayrılan, kadının yüreğimiydi. Artık tamamlanamamış bir yine bile kalmamıştı dudaklarında . Aşkından geriye parçalara ayrılmış bir ceset kalmıştı denizin ortasında. İşte şimdi yoksun diyebildi kadın. İşte bu yüzden varlığını bilmek güzel sevdiğim, yokluğunda dudaklarımda taşıyacağım yinelerle güzelleşiyor. Uzaklarda bir yerde gülümsediğini, ağladığını, nefes aldığını bilmek güzel bu yine hiç tamamlanamayacak olsa da dudaklarımda. Evet sevdiğim..belki yine gelirsin gibi burda herşey . Seviyorum seni.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İlknur İpek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |