Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius |
|
||||||||||
|
Yazdığım başkası değil sen ve ben Satırların arasından doğuyor gözlerin Elimde değil Hiç bir şeye benzemiyorlar bu vurgun Bir su birikintisi gibi yüreğim Yıldızlara aslılı kalır her gece hasretim Dağarcığımda hep senli kafiyeler Darağacımda hasretin Her söz nemli Her söz buğulu Senden bahsederken dudaklarım titriyor Seni düşünürken içim kor Gönlüm lal Her geçen gün içimde büyüyen hayalin Dönecekmişsin ki ümitlerim Boş beklentilerim var şimdi hayattan Yaşıyorum işte sensiz sebebsiz. Aksamayan bir şey varsa ruhumda Kulluğumdur Tevekkülüm Muhabbetim Zülüflerin tüllenir yüzümde Rüzgar sen kokar İstanbul sen olur Buğulu camda gül yüzün yansır Sahillerimde hayalin dolanır Sokaklarımda senli şarkılar Yıldızlar üstüme düşer Karanlıklar önümde sakındığım Tükenecek gibi değilsin içimde Bitecek gibi değil Bir bebek ağlayışı gibi hasretin. Ne zaman elimden bırakmaya kalksam Daha bir büyüyor çığlığın Oysa senin için gitmek kolay Birde bana unutmayı sor Bırak bende gideyim Bırak zincirlerimi savrulayım Umutlarım tükensin artık Güneşin ışıkları kapansın Bırak artık öleyim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MeRCaNDeDe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |