"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
gözler / güneşi içinde taşıyordu çarpıyordu yürekler eş bir kuş kanadında düş sararmış yapraklar gibi düş / keder. umutlar yağıyordu felekten, toprağa doyamadılar öpüşmelere bir daha, bir daha. titriyordu gökler sarsılıyordu yer birleşen eller ant içiyordu / ayrılmak yok. ay, ayrılmıştı gökten saklandığı yüreklerde bekliyordu geceyi yıldızlar, çözecekleri bilmeceyi karıştırıyorlardı, gündüz uykularında. “Aşk, bu olmalı” dedi yalarken kendini , Kedi mırıl, mırıl sesler duydu ardında koklanan bir gül misali Kedi zevkten eridi. sürününce tenine erkek Kedi “işte aşk bu” dedi. aldırmadılar, sahil bankında sevişen insanlara devam ettiler aşklarına. kedi milleti, sessiz sevişemezdi insanlar gibi. bozuldu, banktaki büyü kırıldı ince fanus gerçekler aldı, aşkın yerini. kız, birden çekti elini yere indirdi gözlerini “gitmeliyim” dedi, sessiz. bir aşk başlarken yerde bir aşk bitmişti. yürürken sürüyen ayaklarla eller uzandı utangaç birleşti utangaç ve yürüdüler kedi sevişmelerinin uzağında bekleyen rüzgarın,sesine doğru. tanjantında kosinüs oldukları yolda teğetlerinin meyvesi çocuk koşuyordu. peşinden koştukları çocuk unutturandı / birbirlerini ikisi birden uzattılar ellerini ve tuttular, miniğin ellerini “işte aşk bu” dedi, adam “kedinin dediği yalan.” kadın güldü, müstehzi “hayat, geometriyse eğer, aşk, yamuk ve tarifi zor, kocacığım”. “öklit “postulatını öğreneceği günün hayali ellerinde miniciğin eli yürüdüler. kediler, görünmüyordu ortalarda kasabın, insafını bekliyor olmalıydılar ağaç dalları taşıyordu hayatı kuş cıvıltılarının müziğinde dans ederken böcekler uçarken kelebekler “sefasını sürmek gerek, mevsimlik ömrün” diyorlardı. geometri bilmiyorlardı ve hayat, sürüyordu, kusursuz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Leventoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |