Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Haftanın hangi günü olsa fark etmiyor. Hatta,gece ve gündüz. Dünya tepsi gibi,dümdüz.. "Yuvarlak"diyenler yalancı. Umursamaz,akıl hayatı. Bağlanmaz dünyanın toprağına. Göz çukurlarına dolacak,belli.. Dört kolluya bineceklere Toprağa derin gömüleceklere Dünyayı sevmek,akılcı değil. Boş vermişliğin erdemine inanmak,zor değil, Genlerimizden gelen miras bize. Çalışmak,üretmek neyimize? Yüksek idealleri seslendirmek yeterli, Düşündüklerimizi yaşamak,gereksiz. El açarak yaşamak,dilenci gibi. Sen iste/Vermeyen şerefsiz... Keşfe gerek yok gerçeği,ortada, İtiraf etmek zor elbet. Hepimiz yem gibiyiz oltada Belirsiz sularda yüzmekteyiz,habersiz. Sevinç mi içimde esen bu rüzgar? Saçlarıma takılan bu serinlik niye ki? Mutlu olmak için,acıyı tanımak lazım, İyiyi bilmek için,kötüyü bilmek gerek. İçimizde yaşayan engerek, Yalan dünyaya sevdamızdadır... Gönül denen ateş kuşu Cehennemlere kanat çırpan akılsız. Hep bezgin,hep huzursuz. Müebbet özlem mahkumu Hasretin acısı ile yanacak. Nice kahır çekerse sevdasından, Onca mutlanacak. Vuslat bekleyecek her nefesinde Umutlanacak. Bilmezler,aşkın yangınlarda yaşadığını Vuslatın aşkı öldürdüğünü bilmezler. Kavuşmak değil çare Gönül yangınını söndüremez,su. Ölene kadar,gerçek bu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Leventoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |