Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Kilo verdim örneğin.. Sürekli gömlek giydim. T-shirt giydiğim zamanlar da oldu? Ama küçük bir ütüyle daha fazla zaman geçirmek için sürekli gömlek ütüledim.. giydim.. kırıştırdım?tekrar ütüledim.. yine kırıştırdım?Votka bardaklarından topuk yaptım ayakkabıma, giydim.. sokağa çıktım.. kırıştırdım.. ütüledim?Votka topuklu ayaklarımla dans edeyim dedim?Elimi her kaldırıp indirdiğimde canım yandı.. bacaklarımı oynatınca da ağrı komasına girecek oldum, komaya damsız almıyorlarmış. Girişi de 15 milyon yapmışlar. 15 milyon tane hareket çektim..Çıktım! Balık aldım?Kahve koydum- ülkenin yüz ölçümü kadar büyük- bir kupaya.. Mobydick adını verdim balığa .. Sonra da kahvenin içine düzgünce yerleştirdim?Yanına hormonsuz bir domates koydum?İşe gittim, geldim..Mobiydick öldü..Domatesi dilimleyip mi verseydim acaba???Namkör balığı saksının dibine gömdüm?Çiçekcağız korkudan şahsi dengesini yitirdi?Botoxlu yapraklar açtı? Sezen Aksu?nun otel penceresinden sarkarak söylediği şarkı çıktığında, ortalıktaki kesici aletlere uzanıp, yapraklarını sürterek intihar etmeye çalışan kaç çiçek vardır ki yeryüzünde? Kesin delirdi dedim.. Kestiler! Yön duygum yoktur benim?Çabuk kaybolurum ?Kutup yıldızının yerini yanlış öğrenmişim küçükken. Eskiden her şehirde kaybolurdum hep bu yüzden.. Durum kronik biçimde ilerledi.. En son oturma odasında kayboldum örneğin?Kedi buldu beni? Onlar katiyen kaybolmazmış?Cehennemin dibine de bıraksan hortlar gelir evini bulurlarmış. Yıldızlara bakarak yönlerini tayin ederlermiş o çakallar. Yıldız filan şimdi iyi anlar, vardır bunun bir astrolog tarafı diye avcumu açtım??Falıma bak lan? dedim ?kedi?? Kafasını sürtüp ?mırk?lamaktan öteye geçemedi enayi? Sonra fincanların dibine dalıp gelecek, kısmet, kariyer ne varsa çıkardığımız günler geldi gözümün önüne? Aha dedim ölüyorum..Soluğum filan kesildi ( oysa yeni faturasını ödemiştim yaptıklarımın) ? Dilim filan kitlendi?Hayatım bir kahve fincanı gibi geçti çünkü gözümün önünden? Yatak odasına gittim, kayboldum? Bulunduğumda elimde bir melodi tutuyormuşum ? Parıl Parıl ? parlıyormuş..Dinlemeye çalışmışlar galiba... Bilmiyorum, dedim ya en son yatak odasında kayboldum.. Bir daha da haber alamadım zaten kendimden?Pavyona düşmüşümdür herhalde ya da bir kenarda kalorisi düşük şarap içiyorumdur? Benim Kenan adında bir kendim yok artık.. Kendimlikten reddettim onu.. Hayırsız çıktım (Evet?le buyur edildiğim odalardan ) !!! Gömlekledim kendimi yine.. Yüksek dozda gömlek giydim? İki duble votka içip rusça birşeyler geveledim?Sonra içki kadehlerini yere atıp topuklarımla güzelce ezdim? İçkiyi sembolik olarak bıraktım yani? Ayılmak için birkaç kupa kahve içtim?Tek başıma? Bitince bu tek kişilik kahve içimim, yıkadım elime bulaşan ifrazatımı?Falcının biri söylemişti.. Balık burcunun etkisi altındaymışım ben.. En romantik ( kim demiş gayet dramatik) biçimde attım kendimi sokağa? Oraya buraya bilmediğim bir sürü sokağa girdim, çıktım? Göksel?in yeni albümü çıkmış? Hemen aldım? Herkes kilip şarkısını dinleyip coşarken, kafadan taktım sondan birinci şarkıyı? Parıl Parıl parlamasada anlatıyor yine onun gibi bir duygu fazı daha? Kanatlarını çırpar yükselir göğe doğru Uçtuğu kafesten bulur aşk yolunu Hazır değilim ben bilirim sonunu?. Bilirim Sonunu? Bilirim Sonunu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |