..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Kenan Kuli




16 Ocak 2004
(Fi) Rijit Durumlar Ansiklopedisi... Episode 1  
(13.) Cumaya Gittim Dönecem ...

Kenan Kuli


Nerde istikrarsız, nerde tutarsız nerde pireye küsüp yorgan yakan, başına gelen en küçük kazaya felaket süsü verip özelini kısan, kendini daraltan insanoğlu varsa gelip beni bulmaya kaldığı yerden devam ediyor... Bendeki arıza gediği çok ergonomik geliyor


:BEDF:


Kahpe kader ağ örmedeki ustalığını ve ne denli hızlı bir pratikliğe sahip olduğunu bizim aracılığımızla insanoğluna duyurmaya devam ediyor.. Kahpeleşmiş olan kaderin mesihliğini yapan bizlerden, benim başıma gelenleri de F klavyede harf hatası yapmadan aktarmaya çalışayım...

Nerde istikrarsız, nerde tutarsız nerde pireye küsüp yorgan yakan, başına gelen en küçük kazaya felaket süsü verip özelini kısan, kendini daraltan insanoğlu varsa gelip beni bulmaya kaldığı yerden devam ediyor... Bendeki arıza gediği çok ergonomik geliyor onlara sanırım.. Gelip bi soluklanıp def olma yolundalar yine...



Gecenin saat üç buçuğunda bir telefon ;

"C.Y. ile toplantımız çok kötü geçti, çok fenayım, çok bilmemneyim, bu benim işten atılmama neden olabilir... vs" .

.. Şaşırmaya bile fırsatım olamadan iki esneme arasında soruyorum;

"...ee ne zaman görüşürüz, mantıklı biçimde etraflıca konuşalım”

“….ay bilemiyorum…Belki de bir daha hiç görüşmeyiz … Ben yıldız kıvamında bi insan olmuşken böyle küçümsenmeyi hazmedemem"....

Haydaaa & allahu ekber diyerek, yatakta "uyanınca hayırlı bi gün olsun "diye sağıma dönüp o şekilde uyumaya gayret ediyorum.. Ama ne mümkün..?.. Atıyor tepemin tası, topluyorum tarağı, diz çöküp yatakta ıkınmaya başlıyorum...Sabaha harman ola......

 

Bu nasıl bi ironi, ne manasızca yazılmış ayrılığa dair bi seramoni...Uykumun en güzel bölgesine (af edersiniz) büyük abdest bozar nitelikli, cep telefonundan yapılmış bir serenat... Heyhat be yarabbim heyhat!!!!....

Tamam istemiyorsun belki, belki kafana dank etti, sabaha kafanda bensiz uyanmak için gece yarısı, uyku ortası, terkettin beni... Tamam, böyle düşünelim o halde.. Ama bana saçma bi krizden etkilenip bu sonuca varma mizanseni neden?... Nerden çıktı bu (necasetten) taharet ikaz retoriği?...Ha ben çok kıymetliyim.. Nedensiz terk edilecek şahıslardan değilim...diye mi düşündün, ondandır fare moku rasyonelliğinde bi bahane uydurdun da beni uyutmadın..??.!! ....

Ha tamam peki; sabaha kadar seviştiğimiz halde tenimiz uyuşmadı... Çift kale mantık karşılaştırması yaptık ve berabere kaldık ama yine de kafalarımız mı buluşmadı... Borazandan bozma gırtlaklarımızdan ince seslerlerle aşk fısıldadık ama nefesimiz mi yetmedi.... ya da hiçbi açıklaması yok..Deşmeyelim durumun (tek) hücrelerini; OLMADI MI ABİ??!!!

Peki.. Adı hala geçmeyen kişiyi kenara alalım..( Neremin kenarı olduğu yüksek sesle söylenmesi yasak.. ama düşünülüp haiften kikirdemek serbesttir) hem de en kırmızısından bir şarap kadehi edasında havaya kaldırılılan bir ceza kartıyla .... e biz hoşlandık hafiften, etkilendik derinden, duralım dedik ne de olsa...

Ama nedir bu olanlar Allah aşkına, peygamber hatrına, kutsal kitap matbaacısı kartuşuna vs'ye vs'ye.... Olmuyor ! .. Göl maya tutmuyor kardeşlerim, bunu anladım... Oturmaya yarayan organı ( kenidisini halk dilinde kısaca ne dendiğini bilmeyen varsa zorlamasın...) kalkan zirve, boşluğu doldurulan (süperinden)vizyon yapıyor kendine... Elin belinde kalıyosun bu şekil; "eee??" biçiminde, cevaptan yalıtılmış gözlerle bakıyorsun etrafına...

Kimle ÇARPışırsan çarpış, kimle BÖLÜşürsen bölüş, kimle TOPLAnırsan, neyden ÇIKARırısan çıkart, elinde yine tek kart kalıyor... Bu kartla oyundan çıkmak gerek, ...Kazanamazsın!.. Kural böyle.. Kalk anacım masadan...Zaten millet gözüne vurmuş hilenin.. En iyi kartlar da kalmış olsa elinde, durumun belli... Dedim ya tek kart var elimde.. Kural dışı da olsa kabul edilmese de ben tavrımı “(Eve)REST!” şeklindeki büyük harflerle bırakıyorum masaya.... Diğerleri gülecek belki ama , ben bunda hiçbir komik taraf göremiyorum..Tuhaf bi uğursuzluk hakim... İş yapası bile gelmiyor insanın..Kapalıyız işte... (13.) Cumaya Gittim Dönecem kardeşlerim...

 

Başımıza gelecek nice felaketlerin şerefine....

(u)mutlu yıllar Türkiye..............

 

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ....
Gönderen: yeşim kırlı / İzmir/Türkiye
12 Nisan 2005
Yazılarınızı ilk kez okuyorum! Tarzınıza bayıldım! Tüm yazılarınızı okumak için sabırsızlandım birden..izninizle!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Meslek Etiği

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Japon Lirik Dramı
Zotec Gezegeni ve Cayda Cira Yildiz Sistemi
... The Strokes...
Güçlü Olan El (L) Ensin
Mesafeler
Hikayesi Olan Şeyler Yaptım
Herseyin Tersidir Isidnek?
Dalağımın Kulağını Çekesim Geldi
Telesekretere Not Bırakamayanlardımm.. tırınım.. tırınımm
Soğuk Savaş

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Re-aksiyon 1 [Şiir]


Kenan Kuli kimdir?

Aslında bir tür emlakçı ilanı diyebiliriz yazdıklarıma; " Denize nazır kumdan kale, Az kullanılmış, temiz, karınca deliği. . . Devren Kiralık Salyangoz kabuğu ( Öğrenciye verilir ) . . . vs. Divitim izmarit, hokkam kahve fincanı . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kafka, w.s. burroughs, L. choen, a.c clarck ...vs.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.