..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Kenan Kuli




29 Nisan 2003
Tırışkadan Nameler.(2)  
bir de kasiyer kızın kahpeleşinceye kadar sosyoekonomik tavada kavrulduğu anlaşıldı..

Kenan Kuli


Dışarıdaki herkes bana karşı birleşip abzürtlükerimin önünü tıkamaya karar vermiş olmalı..


:BJJD:
bir pet shop (boyz)''''un camekanına surat camda en çirkin şekle gelecek şekilde yapıştırılır .. Tam dille cama dokunup ahtapot dötü yapacakken dükkan sakinleri agresifleşir çar çabucak aralarından bir sözcü seçip üzerime yollarlar " naapiyosun kardeşiim, çeksene suratını camdan, ne istiyorsun..?" diye satmış olduğu hayvanlardan etkilenmiş biçimde kükrer sözcü... Camda ezdirildiğinden kızarmış bir burunla sözcüye bakılır ve , " sizde sümüklü böcek bulunur mu ?" diye hızla adamın önünde duran havadan fırrk diye bir miktar bünyeye alınarak sorulur .. sözcü bir sure bakar bakar, tepki vermek yerine içeri girip oradan bakmaya devam etmeye karar verir .. "yok gaalba " denerek uzaklaşılır.. bir ara " EH ŞENOL NE DIYIM SANA, HANI DOMESTICTI BUNNAR, HANI SIZIN EVDE VARDI..." diye konu kendi üzerine kapatılarak eve dönülür ....

.... Dışarıdaki herkes bana karşı birleşip abzürtlükerimin önünü tıkamaya karar vermiş olmalı.. Eve giderken site bakkalından ( her ne kadar SUPERMARKET yazdırmış olsa da tabelasına ne süper ne de market ..ama belli ki komplex yapmış bakkalcı..statü istemiş hayattan belli ki.. mevkiisiz olmak batmış ...bakkal işte ) sigara almaya gittim ..
"bir kısa camel"
.. bakkalcı kadın;" kısa ne..?" diye yüzündeki tüm uzuvları burun hizasına toplayarak sordu ..
......... “ Basit bir anlamaya çalışma için bu kadar şekil yaratmak müsrifliktir, dinimizce de haramdır, Yasal değildir, tutuklarlar bu kadını, mimik suçlusu olur “ diye düşünüp ben daha cevap vermeden;
.... " ha kısa kemmııııııl" diye az önce toparladığı uzuvlarını simdi yüzünden dışarı çıkartmak istercesine,şemsiye gibi geri açtı ...
... " ay biz bunun uzununu hiç satmıyoruz ki... kemıl desen ben anlardım.. hah hah haaa" diye bir de havayı kirletti .. bulaşmayayım dedim .. zaten hayatındaki tek renk bisküvi paketleri olan aşırı mimikli bakkalcı kadına .. parasını verirken montumun cebinde nicedir kullanılmamış bozuk paralar olduğunu fark ettim.. 4 tane 25.000 TL ..
" ya şunlara da bir kibrit versenize bende kalmasın" ..
" ay kibriti veriyim ama bizden olsun.. 25.000 liralar artık geçmiyor" ..
Aha yahu kadın kaşınıyor be!.. Kasınmakla kalmıyor tımar istiyor .. aşağılamaya teğet gecen bu duruma karşılık gelsin diye
...." eh geçmemesi nereye soktuğunuza bağlı " dedim .. Kadının süratinin ortasında bir girdap oluşturmuş olacağım ki suratının tüm uzuvları yeniden ve hızla ayni bölgede toplandı, hatta kol ve bacakları da ayni bölgeye doğru harekete geçti...
.... " AAIINLAMADIIAM?!!" diye can havliyle böğürdü , ayni mimikten ben de yapıp
...... " ŞAŞIRMADIIIAAMM" diye kadına eko yapıp bakkalcı kadını o halde bırakıp kaçtım .. umarım kadın kendi suratındaki delikte kaybolmamıştır.. ya da ne fark eder sıkıldım işte ...
Benzer durumlar yaşandı sitenin CD cisinde .. Xena zılgıtları eşliğinde CD’ler ordan oraya fırlatıldı, savaşıldı...
“Korsan bunlar dimi..pis haramiler” diye hakaret sokuşturuldu kiralama parasıyla cd’cinin kasasına ...
“Allah belanı versin deli herif..” tonlamasıyla “ Bereket versin..yine bekleriz” dedi CD’ci ama kapıdan çıkarken kasiyer kızla konuşmalarına kulak kabartıldı ..” Harbi bir manyak” olduğum öğrenildi, bir de kasiyer kızın kahpeleşinceye kadar sosyoekonomik tavada kavrulduğu anlaşıldı..bir CD’ci de kariyer yapmak için değilse ne için kıkırdar ki bir insan...kasiyer kız “kikir..kikir...” şeklinde adama kur yaparken olay mahalli terk edildi
....The Hours filmi kiralandı ..eve gidildi...izlendi (ingilizce ve paranoyakça izlendi...) .. film baş döndürdü, el titretti, halüsinasyon gördürttü.. Filmin (yan)etkisinde kalındı .. telefona bakıldı, mesaj gelirse vakit kaybetmeden okumak için “tuş kilidi” açıldı , gece, filmin (yan)etkisi, hücre erimesi, müzik sesiyle tutulan güreş, yatakta tuş pozisyonunda yatırdı .. son bir kez tavana bakıldı, dünyaya selam çakıldı, telefon yastığın kenarına konuldu, “iyi geceler Türkiye, ne zaman uyurum, bilincim ne zaman düz kontak yapar bilmiyorum.. ama bu her an olabilir.. o yüzden ...ki aslında ..........aslıda hayattaki .....tek hakim mantık ......zzzzzzzzzzzzz......................”...uyundu ........................



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mesafeler
Hikayesi Olan Şeyler Yaptım
Herseyin Tersidir Isidnek?
Dalağımın Kulağını Çekesim Geldi
Telesekretere Not Bırakamayanlardımm.. tırınım.. tırınımm

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Japon Lirik Dramı
Zotec Gezegeni ve Cayda Cira Yildiz Sistemi
... The Strokes...
Güçlü Olan El (L) Ensin
(Fi) Rijit Durumlar Ansiklopedisi... Episode 1
Soğuk Savaş
Kıssa Metraj
Meslek Etiği
Tırışkadan Nameler.....
İzci

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Re-aksiyon 1 [Şiir]


Kenan Kuli kimdir?

Aslında bir tür emlakçı ilanı diyebiliriz yazdıklarıma; " Denize nazır kumdan kale, Az kullanılmış, temiz, karınca deliği. . . Devren Kiralık Salyangoz kabuğu ( Öğrenciye verilir ) . . . vs. Divitim izmarit, hokkam kahve fincanı . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kafka, w.s. burroughs, L. choen, a.c clarck ...vs.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.