..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Toplumsal Olaylar > Y. Kemal Erener




18 Ocak 2005
Trafik mi? Allah Başımızdan Eksik Etmesin...  
Y. Kemal Erener
Trafik bu... Zevkli, heyecanlı bir o kadar da çekici. Taa öteki dünyaya gidecek kadar.


:BDDC:
Kırmızı ışık bizim orgazm noktamız;
Bir çok sorunumuzu trafikte hallediyoruz. Bir nevi terapi gibi. Kırmızı ışık, sürücü için başka yaya için başka bir değer taşır.

Sürücü evden hırslı çıkmıştır, çatacak yer aramaktadır. İlk ışık denemesini kıl payı sarıda atlatmıştır. Ancak ikinci denemede sarı birkaç metre evvel yerini kırmızıya terketmiştir. Sürücümüz bunu zevkle ihlal eder artık kural çiğnendiğinden kendi kuralları devrededir, garip bir haz kaplar içini; hafiflemiştir biraz. Bu defa daha zevkli bir operasyona girişir, kırmızı’da yaya avı... En zevklisi de budur; zira zor durumda yakalayıp bir de üstüne camı açıp bütün kinini akıttın mı değmeyin keyfine; hatta bu konuda yayayı, özellikle hızlanarak daha da sıkıntıya sokmanın tadından yenmez! Bu tip sıkıştırmayı diğer kırmızı’da yakalanmış arabalara da yapmak zevkli olsa da yönün iyi seçilmesi gerekmektedir, çünkü diğer aracın manevra yapıp peşinden gelme olasılığı olabilir ve olay zevkten çok kabusa dönüşebilir.

Bir de işin kırmızı’da bekleme tarafı vardır ki bunun zevkinin nerede olduğu henüz anlaşılamamıştır. Kırmızı’nın sarı’ya dönüşü büyük bir hüşu içinde beklenir ve sarı yandığı an önündeki arabanın hareket etmesini beklemeden korna çalınır. Bu anın zevki anlatılamaz yaşanır. Çünkü öndeki sürücüyü alt etmişsinizdir; ona geri zekalı muamelesi yapmışsınızdır.

Yaya ise bu işin başka bir zevkli tarafını yakalamıştır. Kırmızı’da geçenlerin arkasından çeşitlemeler yapmak gibi...

Trafik bu... Zevkli, heyecanlı bir o kadar da çekici. Taa öteki dünyaya gidecek kadar.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağlayan Zümrüt [Öykü]
Garanti Ahmet [Öykü]
Türklerle Başa Çıkılmaz [Öykü]
Düzenli Karmaşa [Öykü]
Şiddete Merhaba [Öykü]
Dil Terörüne Buyurun! [Deneme]
Korkuların Ötesindeki Kozmik Boşluk [Deneme]
İnandığımız Yalanlar [Deneme]
Kötüye Güvenin! Çünkü Değişmezler [Deneme]
İnsanlar [Deneme]


Y. Kemal Erener kimdir?

Uzun bir eğitim birikiminini hayat tecrübesiyle birleştiren yazar, Türkiye'nin şartları gereği birden fazla meslekte uğraş vermiş ve bu meslek dallarında ileri safhalara ulaşmıştır. Karikatür çizmek hobileri arasındadır.

Etkilendiği Yazarlar:
Rıfat Ilgaz; Aziz Nesin; Nurullah Ataç


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Y. Kemal Erener, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.