..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilen sever. -Leonardo da Vinci
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Funda BİLGİLİ




11 Ağustos 2004
Deniz Fenerim...  
Funda BİLGİLİ
Hani deniz gözlündüm senin? Hırçın dalgalar dövüyor kıyılarımı...Gittin gideli durulmadı bu sular...Buz tutmuş minik bir göl serinliği süzülüyor dudaklarıma. Hani kıyamazdın bana? Oltanın ucuna takılmış bir balık misali sallanıyorum sensizliğin boşluğunda


:AIJI:
Deniz Feneri...Hani ışığım olacaktın yolumu kaybettiğim dipsiz gecelerimde...Nerdesin? Bir kandilin titrek alevine de razıydım...Işık adına anlamlar yüklediğim tüm parıltıları sakladın da içine...Kendini aydınlatıp kendine dönen bir dönence...


Sarhoşum yokluğunun yüklediği acıların dönme dolabında dönüp durmaktan...Bir an yükseliyorum göğe, adanıyorum bu sevdanın izdüşümüne...Sonra bir bakıyorum en dipteyim...İstiyorum ki kavuşayım yeniden zirveye...Ama havada asılı olan lunaparkın rengarenk demirleri değil...Çaresizlik asılmış kapkara zincirlerle, gölü yansıtan gözlerine...

Aydın olmuyor günler...”Aydın olsun günün aşkım” diyen bir ses eksik tanyerinde. Tenime değen ışıklar yakalamaya çalışıyor umudu...Isıtmıyor yüreğimi kucaklaştığım gün. Işıklar tutulan güneşin ışığı. İstemiyorum ben isli camları. Gözlerimin aradığı aydınlık, gözlerinin ışıdığı...Eksik doğuyor gün.

Lekeli ganimetlerin sahibi bir kraliçe gibi hissediyorum kendimi yokluğunda...Sadece yitik sevdanı araladığın kapının ardında bir hazine saklı biliyorum. Biliyorum sevdana gömdüğün terkedilmişliğini...Biliyorum yarına ihanet dünlerini...Biliyorum aşkı tanıyan bir adam gizli, o adam ki sorgulamalarla yaralayan kendini...

Yanlış anlamlar yüklememiştim aslında yanlış adama...İnandım sana, senin seni kandırdığın masallara. Yanlış adreslere mi gidiyordu mektuplar? Yardım mesajları yazılı şişe yanlış denize mi atılmıştı? Şarkıların anlamlandığı kadın mı adam mı yanlış yerdeydi? Ya da yanlış zamanda? İzin vermedin hiç bizi anlamama. “Sorgulamalarını değdirmene izin vermem yüreğimdeki aşka” dedin. Peki o aşkı o kalpte mayalandıran kadının da bir söz hakkı olacağı hiç gelmedi mi aklına? Bilmiyorum aşkım. Kelimelerle oynaşacak kadar şans vermedin ki sen aşka...

Adandığımı bilmeden adanmışım sana...Zaman alıyor biliyor musun farketmek. İkilemlere esir duygular yükleniyor yüreğime. Bir yanımda yaşanmış yanım, bir yanımda yaşayamadıklarıma yanan diğer yanım. Kıyasıya mücadele ediyorlar ele geçirebilmek için hislerimi.Özsuyum sana akıyor...Yatağı belli bir yoldan. Kavuşmak için bana, mesafeleri nasıl yok ettiğin geliyor aklıma...Nasıl durdurduğun zamanı...Dokunduğun an yaktığın ateş geliyor aklıma...Söndüremedim aşkım kor alevleri...Yokluğunun coşturduğu gözyaşından pınarım bile yetmedi bu yangını bitirmeye...

Biliyorum bir adam yaşıyor bir yerlerde, bir zamanlar aşka aşık bir kadınla aşkı paylaştığı -ki göl yansıması gözlerini deniz mavilerinde bıraktığı-...Biliyorum o adamın sol yanı hüzün kaplı...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni, Seninle Paylaşamayacak Kadar Çok Seviyorum...
Tensiz Sevişmeleri Bilir misin Birtanem?
Hangi Kışın Karını Haziran'a Sakladın?
Sakın Seni Seviyorum Deme Bana!
Ben Seni Hiç Sevmedim Ki…
Aşkı Tanıyan Bir Kadın Asla Aşktan Azına Razı Olmaz
Hesapsız Aşkların Kadını
Eksik Sevdaların Sabıkalısı
Şah Damarındaki Üç Beş Sarı Saç Teli
Çilingiri Yok Aşkın

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Otuzlarında Bir Kadın...
İyi ki Doğdun Üzüm Gözlüm
Canımın Ötesi Annem / Mektup (Iı)
Hiç Bir İlişki Tekrarlamaz Kendini!
Kendine Yolculuğun Arifesindeki Kadın
Mazinin Silgisi Yok
Sevginin Büyüttüğü Bebekler Hep Gülümserler Evrene... Damlam'a...
Cennetle Kardeş Ağva
Minik Bebeğim
Kar Yağsa Bugün Tüm Aşklara...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Uyandım Bu Sabah [Şiir]
Nasıl Borçluysan Beni Yaşamaya, Öyle Mecburum Seni Yaşamaya [Şiir]
Konuşulmayan Bir Dil Gibisin Coğrafyamda... [Şiir]
İzmir'e Sığmayan Aşk... [Şiir]
Rüya Kaçkınım [Şiir]
Sökmüyor Çivi Çiviyi... [Şiir]
Aşk Doğdu [Şiir]
Darmadağın [Şiir]
İki Gülücüğün Kırmızı İzi [Şiir]
Şehirlere de Aşık Olunurmuş Hesapsızca / İzmir'im Özlemim Sana... [Şiir]


Funda BİLGİLİ kimdir?

www. fundabilgili. com fundabilgili@hotmail. com MİNİK BEBEĞİM “İMZAMI BIRAKTIM TENİNDE” KİTAPÇILARDA! Yazan insanların yazmaktan aldıkları en büyük haz; okuyan insanların yüreklerine dokunmayı başarabildiğini düşünmektir. İzedebiyat’ta yıllardır yazıyorum. Her yazı eklediğimde aynı heyecanı yeni baştan yaşıyorum. Yeni paylaşımlar, yeni yorumlar, dokunulan yeni yürekler… Türkiye’nin en iyi yazar ve okur kitlesinin buluştuğu bu site benim bir parçam haline geldi zamanla. Eksik hissettim kendimi satırlarım buradaki gözlerle buluşmayınca. Şimdi yeni bir gündoğumunda kelimelerim. İki kızımdan sonraki üçüncü çocuğumun doğum sevincini yaşar gibiyim. “İmzamı Bıraktım Teninde” adını verdiğim minik bebeğim artık kucağımda. Bu güzel doğumu paylaşmak istedim sizlerle. Çünkü beni destekleyen, bana yazma gücü veren dostlar sayesinde kavuştum bu kitaba. Okuduğum, beni okuyan, yorum yapan, yazılarımı kütüphanesine alan tüm İzedebiyat dostlarına teşekkürler!


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.