Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Eski ,sayfaları solmuş bir roman belki de.. Kim bilir belki bir bahçenin ortasına , Çiçeklerin arasına hapsedilen eski bir heykelcik.. Anlıyorsun değil mi? Aşkın artık çok derinlerimde… O kadar derinlerimde ki; Bazen ben bile ulaşmakta zorlanıyorum… Ama ne kadar derinde olursa olsun Ne kadar eskimiş olursa olsun benim sevdam o…. A’sından Z’sine kadar benim sevdam… Her santiminde gözyaşlarımın suladığı Gönül ateşimin ısıttığı çiçekler yetiştirdiğim, Derdine kederine her şeyine göğüs gerdiğim Kanıyla canıyla benim sevdam o…. Sen de bir zamanlar benimdin.. O kadar benimdin ki bazen seni ben sanırdım…. Şimdi bakıyorum da ne kadar yüceymiş aşkım.. O kadar yüceymiş ki her şeye rağmen seviyorum hala seni.. Gözlerime bakmadan, ardına dönmeden Bir çift söz söylemeden gitmene rağmen Her şeye rağmen seviyorum hala seni…. Elimi tuttuğun ilk andaki kadar seviyorum… Kader çıkmazında beni bıraktığın günden beri, Belki de yalnızlığın verdiği bir sabırla Daha çok seviyorum şimdi seni.. Hatırlar mısın bilmem ama ben hiç unutmadım Unutamadım Akdeniz’in kıyılarındaki günlerimizi… O zaman sen de beni severdin biliyorum.. Peki neden vazgeçtin birden bire sevmekten? Korktun mu bu sevginin ağır yükünden? Yoksa ben daha çok bağlanmayayım diye mi gittin? Ayrılacağımızı bile bile daha çok sevipte Bin parçaya bölünmememiz için mi gittin? Niye gittin sevdiğim? Bilmez miydin ki sensiz ben zaten ölecektim?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sihem Tachouli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |