..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Sami Güzel




7 Aralık 2003
Sadece Bir Damlayım  
Sami Güzel
Kavga dolu bir gecenin yastığa asılmış hatırası olmalıydım. Halledilemeyen problemlerin, belki de kendinden bile gizlenen sonların habercisiydim.


:AIBI:
  Doğumum günahsız bir yavrunun gözlerinde oldu. Sıra sıra süzüldüm henüz rengini almamış gözlerinden aşağılara. Yanaklarından inmeye bile fırsat bulamadan silinmiştim. Bir damlama dahi kıyılamayacak kadar değerliydim belli ki. En zor isteklerin en basit ifadesiydim ben. Susamak, acıkmak, üzülmek gibi, hiç bir dilin benim kadar kolay anlatamadığı uyarı alfabesi..

  Kahpe bir ayrılığın ardından düştüm genç kadının gözlerine. Ne silen oldu, nede " ağlama döneceğim " diyen. Yavaşça süzüldüm istasyondaki tren sessizliklerinde. Kayıtsızca sallanan elin ritminde aktım yanaklardan.  Aşinası olduğum  parkelere düşerken anladım, tek kalmış bir yürekten geldiğimi. Bitkisel hayata girmiş istasyonda, dönmemek üzere giden bir vefasıza verilen son hediyeydim..

  Neden buradayım sorusunun bile saçma olduğu bir yastığa damladım. Karanlık bir ilişkinin, bembeyaz damlalarıydım anlaşılan. Üzülmenin bile mahremiyeti olmalıydı ki, yastığı ıslatmam için vakit gece yarısı seçilmişti. Kavga dolu bir gecenin yastığa asılmış hatırası olmalıydım. Halledilemeyen problemlerin, belki de kendinden bile gizlenen sonların habercisiydim.

  Zamanı içmiş bir çift gözde doldum. Ölü bir sonbahara emanet edilmiş evlatların özlemini anlattım az önce yaşlı adama. Çoktan yolcu edilmiş umutların ardından damladım, sorumluluklarını bırakmış yanaklara. Soğuğa keserken vücudum, birazda şaraba karışmıştı kokum. Şarkıların ve masalların bile terkettiği, sonsuz bir öyküydüm sanki...

  Kimi zaman mutluluklardan ayrılıklara esen bir rüzgar, kimi zaman soğuk kıskançlıklardan, sıcak aşk acılarına yol alan fırtınayım.  Tek dostu yalnızlık olanların gündüzü, vicdanıyla mahkemeliklerin gecesiyim. Ben gözyaşıyım. Ben gözlerden firar etmiş, ince ve kısa vadeli bir yağmurum..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalnızlık Krampları

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İyi ki Gittin
Kırmızıya Mektuplar / Gökyüzü ve Yeryüzü Bembeyazdı
Kırmızıya Mektuplar / Yanmanın Başka Bir Tadısın
Yağmurumsun
Kırmızıya Mektuplar
Kırmızıya Mektuplar / İştahı Kaçmış Sevdaların
Kırmızıya Mektuplar / Sessiz ve Dilsiz Dostlardı Kaldırımlar
Mutluluk Görünür Mü?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözyaşım Kırılmış [Şiir]
Sarhoş [Şiir]
Yağmursuz Bir Sonbahar [Şiir]
Hasrettik [Şiir]
Rüzgar [Şiir]
Uçurum [Şiir]
Ona Yürüdüm [Şiir]
Dile Geliş [Şiir]
Hayat [Şiir]
Kavuşma [Şiir]


Sami Güzel kimdir?

Çatlamış dudaklara yapılan, sulu ve pamuklu pansumandı belki yazılarım. . Belki de çoktan ölmüş hislere yapılan bir otopsi. . Okumadan yaşanmaz, yazmadan anlatılmaz. .

Etkilendiği Yazarlar:
Hersey


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sami Güzel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.