|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
17 Ekim 2003
Kolay Mıydı Bu Kadar...
Baran Yurdakul
Kolay mıydı bu kadar...
Bugüne kadar savunulan değerleri bir anda yırtıp atmak bu kadar kolay mıydı?... Bu kadar kolay olmamalıydı.
|
|
Kolay mıydı bu kadar...
Bugüne kadar savunulan değerleri bir anda yırtıp atmak bu kadar kolay mıydı?... Bu kadar kolay olmamalıydı. Belki de hayattan bile kolaydı değişmek. Farkına varmakta yatıyordu bütün iş. Kabuk değiştirmek ulu orta bir yerde beklenmedik bir zaman diliminin gözden kaçan saniyelerinin ucunda. Kandırmak kendini ustaca, başkalarını kandırır gibi... Belki de gerçek buydu.
Farkına varma sürecine girmiş olmanın verdiği bir yüktü yürekte hissedilen hafif sızıntı.. Yeniden nefes almaya başlarken göğüs boşluğunun acıması. Ve gözlerin kamaşması yeniden açmaya çalışırken.. Dizlerinin titremesi yeniden sevmeye çalışırken...
Kolay mıydı bu kadar sevmek seni, unutmaya çalışırken o zalim duyguyu…
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
- yazar değilim ben
Etkilendiği Yazarlar:
-
|
|
|