Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Hüzün giymiş bir evin, Duvarlarına yalnızlık ve ölüm kokusu sinmiş Perdeleri güneşe kapalı odasında Bir kadın ağlıyordu... Kafasında / ne varsa geçmişe ait Hızlı bir tren olup / geçiyordu gözlerinden. Vagonun penceresinden, Ceylân bakışlı yavrusu gülümsüyordu ona. Sonra aniden siliniyordu görüntüler, Sazın tellerindeki türkü, Tekerleklerin gürültüsü susuyordu. Yüreği kapanıyordu umutlara Kavuşmak ne? Tutmak ne / daha güneş görmeyen elleri? Bilmiyordu. Henüz kabuk bağlamamış taze bir yaraydı yüreği, Kanıyordu derinden. Vakti gelmeden / olmadan akşam, Yükselmeden ayak değmemiş dağ doruklarına Kuşluk serinliğinde batan güneşini arıyordu . Veda bile etmeden kendisine, Fabrika düdüğüne koşan bir işçi gibi Daha yaşamayı öğrenmeden ölüme giden Can kuşunu özlüyordu. Artık / pili bitmiş bir saatti yaşam onun için. Çakılmıştı her şey yerine, Dönmüyordu değirmenler, Zamanlar duruyordu. Ha sel olup İndirmiş yükünü gökteki bulutlar, Ha unutup yağmayı, Sunmamış rahmetini kurak topraklar üzerine. Tarlalar doyuramaz olmuş ekinleri, Taneleri dolmamış buğday başaklarının, Irmakların kurumuş suyu, Umuda yolculukta yenik düşmüş yorgun ayaklar, Onun için bir anlam taşımıyordu. Gittiğinden beri Can Kuşu Bir kadın ağlıyordu karanlık odasında. Yavrusunun yokluğu dolaşırken damarlarında, Zaman zaman etse de sitem , İsyanlar yağdırsa da kaderine, Çaresiz / Tanrı’ya sığınıyordu... Zifiri karanlıklar doldurmuş yüreğini Umutları yitik / beklentisi yok, Tablosunu düşürmüş / duvardaki bir çivi gibi Yaşıyordu amaçsız. Kapıları kapalı aydınlığa, Yüreği patlamaya hazır bir volkan , Kaynıyordu. Hüzünleri giymiş bir evin, Yalnızlık kokan / ölüm kokan, Perdeleri güneşe kapalı odasında Bir kadın ağlıyordu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |