"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Cezayir depremi nedeniyle internette yaşanan sorundan dolayı, günlerce izedebiyata giremedim. Aklıma geldikçe şansımı denedim , ama nafile ! Oyuncağını kaybeden bir çocuk gibiydim. Ya da sigarayı bırakmış eski bir tiryaki. Her gün; “ Belki hatlar çok yoğun da ondan giremiyorum.” diye oyaladım kendimi. Arızanın günlerce süreceğini duyduğumda inanmadım, inanmak istemedim. ” Eşeği kurt yemiş; sahibi, - Düş olaydı bari. - demiş “ ya, aynen onun gibi. Meğer ne kadar alışmışım bu siteye. Alışmak ne kelime, tiryakisiolmuşum. Giremediğim günler, yaşamımda eksik bir şeyler hissettim. Nasıl anlatsam bilmem ki ! Bu, bir bütünün önemli bir parçasını kaybetmek gibi. Beklediğin bir otobüsü kaçırmak gibi. Nerde durduğunu bilememek gibi. Falan filan işte. Kısacası: İzedebiyata girememek Yağsız çorba içmek gibi. İzedebiyata girememek Çarşafsız yatağa girmek gibi. İzedebiyatsız bir hayat Şekersiz marmelat gibi. Şimdi izedebiyata kavuştuğum için ( Yani galiba kavuştum.) çok mutluyum. Ne demiş atalarımız: “ Allah fakir kulunu sevindirmek isterse; eşeğini kaybeder, üç gün sonra buldururmuş. ”... Bana da öyle yaptı işte........Benim eşeğimi (!) bulmam biraz uzun sürdü ama olsun. Ya onu kurt yeseydi, n’apardım ben ! Yaşasın izedebiyat ailesi !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |