..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > ebru




26 Mart 2003
açılmamış mektuplarım-5  
ebru
Bir bütün oluşturmak için geceler boyu yap-boz yapan çocuklar gibi yitik bir parçanı aranıp duruyorum. Ya gözlerini kaybediyorum, ya da gözlerinin içindeki beni...


:BDEC:
Çizgileri sevmesem de, hayatın beni çizgilere itişine engel olamıyorum. Ya “evetler” le dolduruyorum hayatımı ya da “hayırlar” la. Ortada kalmayı bir türlü kabullenmeyen benliğim, özgürlüğünden de vazgeçemiyor aslında. Belki de tek bedende çift olmak böyle bir şey. Yazın karı, kışın güneşi özlemek gibi...

Senle olan hikayemde de böyle galiba... Hep özlediğim istediğim bir şeyler var yanındayken, ve hatta yokluğun bile... Yaşamın bize izin verdiği ölçüde paylaşmaya çalışsak ta birbirimizi, hep az olan bir şeyler var. Bunun adı bazen bir bakış, bazen de bir dokunuş... Ne önemi var ki; biri varken diğeri yok işte. Ve ben bunu anlamış ve hazmetmiş olmakla böbürlenip durmaktayım. Yalancıyım...

Hayatının içindeki onca yoğunlukta sadece kıssa bir an olmaktan pek farkım olmadığını düşünüyorum kimi zaman. Gülümsettiğim, gülümsediğim birkaç an... Düşündükçe anlara bölünüyorsun çünkü. Bir bütün oluşturmak için geceler boyu yap-boz yapan çocuklar gibi yitik bir parçanı aranıp duruyorum. Ya gözlerini kaybediyorum, ya da gözlerinin içindeki beni. Kimi zaman sadece gözünün varlığına şükreden ben; bunu bile özlüyorum, düşünsene... Bunun adına ne dersen de. Ve bunca yokluğun içinde başkalarına verdiğin paylaşımları kıskançlığın doruklarına ulaşarak sadece izliyorum. Sen onlarla gülümserken, yüzümdeki sahte tebessümle içimde bin bir parçaya bölünüyorum. Sonrası dipsizlik... Sonrası görmeye dayanamadığın o paramparça yüzüm...

Neler oluyor bana inan bende bilmiyorum. İçimdeki acı öyle ayyuka çıkıyor ki, hapsedemiyorum onu. Tüm güzellikleri, tüm umutları bir hortum gibi çekip alıyor ruhumun düzlüklerinden. Çatısız bir kalple seni sevmeye çalışırken de her şeyi yüzüme gözüme bulaştırıyorum. Ve sen o darmadağın halimden nefret ediyorsun; biliyorum...

Ve bazen o kadar acımasız oluyor ki içimdeki tufanlar, bir gün beni bile alıp götürecek sanıyorum. Didik didik edip beni, her gün bir parçamı alıp götürmesinden daha mı iyi daha mı kötü ayırt edemiyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.



ebru kimdir?

okundukça anlaşılacak olmak çok onur verici. . .

Etkilendiği Yazarlar:
hayat


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.