Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
İçimde alev alev yanıyor görüntün, resmim. Yakıp yakıp kül ediyorum sevgimi ve bir anka kuşu gibi külünden doğuruyorum yeniden. Lanet ediyorum ellerimi bucaksızlığa açıp. Küfürler savruluyor bir o yana bir bu yana... Utanmalı mıyım seni sevmemden, sevilmekten... Allak bullak ve tepe taklak; bunun tek tarifi bu. Yaşadığım o kadar güzelken neden çomak hep etrafımda dolanıyor. Ve sen neden bazen bu kadar bencil oluyorsun. Beni sevdiğinden mi yoksa kendi yaşadıklarının eksilmesinden korkmandan mı? Neden istiyorsun içimdeki benden vazgeçmemi, içimi sadece senle doldurmamı ve bunun için tek bir hak bile iddia edemezken... Neye kurgulamalıyım kendimi? Senin yaşamak istediğin bana mı, bende yaşayan kadına mı? Kızmaksa kızıyorum işte; alamıyorum kendimi. Sana olan sevgimden alabildim mi ki sanki... Ne olur bendeki beni susturmamı isteme, o sustukça bendeki senin görüntüsü silikleşiyor çünkü... Bırak çekeyim yasak aşkın acısını; pişmanlıklar, bir o kadar dolu tutkular aksın içime bırak... Bırak bende zehirleneyim yasak elmadan ısırdığım için. Acısını bırak yaşayayım, yaşayayım ki seni ne kadar sevdiğimi seni reddeden egoma bir kez daha ispatlayayım. İstersen susarım. Yemin ederim acımı bizden saklarım gizli köşelerimde, ama bana asla bunları yaşama deme. Deneyimlemem gereken deneyimlememiz gereken onca şey varken beni bunlardan mahrum etme... Benim sevdamı ispatlama çabam inan hiç olmadı. Her gün bunu ben sana gözlerimde, dokunuşlarımda, bedeninden geçen ruhumda anlattım. Yaşamak istediğim bu tarif bile edemediğim hissin sıcaklığı değil sadece... Acısı... Özlemi... Bıçak sırtı... Arzusu... Tarifi olamayan keyfi... Çalmaya kalkma bunları benden, çünkü asıl o zaman beni eksik yaşayacaksın. Beni yarım bırakacaksın... Ben senin düşlerini çalmaya hiç yeltenmedim... Bırak bende gönlümce süzüleyim... Bırak bir karış bedenleri akşam batan güneşte bir metre olanları öğreneyim... Beni bana bırak... Lütfen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |