..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > ebru




22 Eylül 2003
Satıyorum!  
ebru
Evet... Satıyorum... Yok mu arttıran... Üç... Beş... Hadi ama... Bu çok fonksiyonlu kalbe sahip olmak istemez misiniz... Bakmayın öyle gözümün içine... Tamam... Tamam... Üstüne ben para vereceğim... On... Yirmi... Yüz... Yok mu alan... Hadi ama... Sahibin


:CFCB:
Bu gün kalbimi açık arttırmaya çıkarıyorum. Çok yıpratılmış eskitme bir yürek... Acısı bol, atımı az... Satıyorum...

Görmekte olduğunuz şu et parçası, ömür boyu garantili olup, tüm dayanıklılık testlerinden geçmiştir. Tüm yalanlara, tüm ihanetlere, tüm aldatmalara bana mısın dememiştir. Çok fonksiyonludur; ağlamayı bildiği kadar güldürmeye alışıktır. Günlerce aç, susuz, şefkatsiz bırakabilirsiniz. Yirmi beş sene dayanabilir. Hiç masraf çıkarmaz size. Teknik servis istemez. Su kaçırmaz. Havası inmez. Ses çıkarmaz...

İsterseniz bir de yakından bakın. Hadi hadi... Bakın... Çekinmeyin... İstediğiniz gibi mıncıklayabilir, yere atabilir, üstüne basabilirsiniz. Leke tutmaz... Yıkamaya gerek yok... Vücut sıcaklığında tuttuğunuz müddetçe de bozulmaz. Çözülmez dediğiniz tüm sorunlarınızda onun sabrını, umudunu, içtenliğini dilediğinizce ve hatta hoyratça kullanabilirsiniz. Şikayet etmez... Sevdiğinizle aranız mı bozuk? Açın bir şişe şarap, yakın bir sigara, size en olmadık cümlelerde en güzel aşk masallarını yazar...

Ama kullanırken dikkat etmeniz gereken konularda var... Asla aşık olmasına müsaade etmemelisiniz. Baktınız atımları azcık fazlalaştı; hemen haddini bildirin. Sizi dinlemek istemeyecek, inat edecektir. Aldırmayın... Gerekirse içini dolduran tüm damarları tıkayıp, yerinden söküp, dipfrize atabilirsiniz. Her şeyi yapın ama, asla aşık olmasına, güvenmesine izin vermeyin. Kendi gönlünüzden de uzak tutun. Olmadık, saçma sapan hayallerle sizin de gönlünüzün aklını başından alabilir. Aman dikkat !

Evet... Satıyorum... Yok mu arttıran... Üç... Beş... Hadi ama... Bu çok fonksiyonlu kalbe sahip olmak istemez misiniz... Bakmayın öyle gözümün içine... Tamam... Tamam... Üstüne ben para vereceğim... On... Yirmi... Yüz... Yok mu alan... Hadi ama... Sahibinden yirmi beş yıllık, ama kullanım kılavuzu olmayan bir kalp satıyorum...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: birgün satmak istemeyeceksin
Gönderen: funda doğan / İstanbul/Türkiye
17 Eylül 2007
belli ki acı çekmiş kalbiniz. ama eminim bir gün gelecek, bu kalp sizi mutlu edecek, belki etöiştir de artık. kalım sağlıcakla...

:: ben de satmak istiorm...
Gönderen: tûba adsız / new york/ABD
6 Eylül 2007
çok güzel ya... yazılarınızı elimle tekrar yazıp biriktiriyorum..saklıyorum..arkadaşlarıma okutuyorum.. burada meşhur oldunuz... :)

:: Ben alıyorum
Gönderen: Adem / Erzurum
7 Temmuz 2004
Dünyanın en değerli hazinesin sabrı ve aşkı içinde bulunduran böyle bir kalbin sahibi olmayı ki istemez fiyatı neyse on misli yok yok yüz mislini veriyorum

:: Ben alıyorum
Gönderen: Adem / Erzurum
16 Nisan 2004
Dünyanın en değerli hazinesi olan sabrı ve aşkı içinde bulunduran böyle bir kalbin sahibi olmayı ki istemez fiyatı neyse on misli yok yok yüz mislini veriyorum

:: çağ...
Gönderen: Ercüment / ron
25 Eylül 2003
Çağ, gün, asır ne denirse densin bunun adına, yürekleri satışa çıkartmayı başarabilmiş bir sömürünün ve sistemin kuralcılığı bitirdi bizleri. Sevmeyi, sevilmeyi, sevgiyi unutturmaya çalışan o aptal kurallarını her an her dakika içimize empoze etmeye çalışan bir sistemdir bu. Belki herkes böbreklerinden sonra yüreğini satmaya henüz cesaret edemedi ama buzlaşmanın, kalıplara uymanın ve materyalistliğin hat safhada popüler olduğu bir toplumda o yüreklerin büyük bir çoğunluğunun kiralık olduğunu duyumsuyorsan, saçlarım kadar kalmış insanların istekle satılan bir yüreği almaya yanaşmayacağını da anlıyorsun. Ahlaki değerlerin hor görüldüğü, asalet, saygı ve sevgi ve inanç gibi kavramların 'hadi canım sen de' diyerek küçümsenip bir kenara atıldığı kapitalizmin kölesi, kariyer budalası ve aşağılık kompleksli bir toplumda, aşka meyilli yüreğini bir avuç kum tanesi kadar anlayan çıkmayacaksa; Üzülme! Elbet açık mavi bir deniz anlar seni. Bir gün...

:: :))))))
Gönderen: Tayyibe Atay / Bolu
24 Eylül 2003
mezat işini iyi başarıyorsun .....;kutlarım seni!..yüreğimi sana göndersem, onu da satar mısın acaba?çünkü en azından seninki kadar sabırlı,metanetli,sadık ve aşıktır:)))nabzı ise düşük!biliyorsun, nabzı düşük olanlar uzun yaşarmış!..istersen şöyle bağır onu satışa çıkardığında:UZUN VE AŞIK YAŞAMAK İSTEYENLERE DUYURULUR!:)))ne dersin?teşekkürler bu güzel yazı için ve selam ile sevgiler benden...

:: bunu yaptıranın kalbi satılık,,senin ki değil!!
Gönderen: Didem Sevinç / İSTANBUL
23 Eylül 2003
Biliyorum..bunlar çok kırılan bir yüreğin sesleri.. her şeye dayanan sahibinden bir kalp!Almıyorum sevgili ebru..çünkü inan,üzülsede kırılsada mahvolsada sevgiden yorgun düşsede sana hep en yakın olan,senin her halini paylaşan ve seni en iyi anlayan bir kalbi satmana izin veremem. Biliyorum...bunlar çok sızlayan bir yüreğin haykırışları... Ama inanki hiç kimse için satmaya değmez!hayat bile!

:: Niye bu isyan?
Gönderen: Tenedos / Ankara
23 Eylül 2003
Sevgili Ebru, Niçin bu isyan, bu öfke! Bu kadar çok mu kırıldın? İsyanın kalbine mi yoksa seni anlayamayan başka bir kalbe mi? Her ne olursa sevgiden vazgeçme ve yazmaya devam et! Pes etmek sana yakışmaz...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçime Dönecek Yüzüm Yok...
Kandırmaca
sevgi oyuncağı
karanlığa uyanış
Hadi Kımılda

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Babam' A
Bilemedin Sevgili!
Gülen Gözlerimi Geri Verebilir misin?
sana olan sevgim, utandırıyor beni yıldızlara karşı
ilk sevdiğim gibisin bu akşam
açılmamış mektuplarım-1
yasak aşk
Seni Hala Seviyorum
açılmamış mektuplarım-3
Vazgeçtim


ebru kimdir?

okundukça anlaşılacak olmak çok onur verici. . .

Etkilendiği Yazarlar:
hayat


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.