Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Güney doğu cepheme bakıyorum; vakti zamanında Yavuz Sultan Selim hesabı selam çaktığım için; Irak, İran, Suriye kafasındaki mini mini birler çalışkan ikilere nispet; daha iyi olduğum için düşmanız… Kuzey doğu cepheme bakıyorum; kardeşim gibi gördüklerimin arasına giren Ermeni nifak tohumları ne hikmetse asla ama asla yok olmuyor… Hatta ve hatta kişisel arzuları için yapacaklarını önlediğim için benim kötü görünmeme sebep oluyor… Batı cepheme bakıyorum… Hala ama hala geçmiş savaşların peşinde olan, benden gözümün nuru İstanbul’umu alacağını sanan, kendi megali idealarıyla kendini kandıranlar var… Güney cepheme bakıyorum… Asla elde edemeyeceğim hayallerimi görüyorum… Bir daha tekrar Kıbrıs’ı göremeyeceğimi kabullendiğim gerçeğim, tıpkı O’nun gibi Selanik’i tekrar göremesem de olur diyebilme cesaretim var… Anadolu cepheme bakıyorum… Kah celali isyanları… Kah Vahdettin sempatizanları… Kah tırı vırı… Ben kimin ne olduğunu artık çok iyi bilip, İstiklal Mahkemeleri tadında rest çektiğimde, gene ben suçlanıyorum… Baktığında… Haliyle üzülüyorum… Ne hikmetse düşman olarak görülen ben oluyorum… Kah gülüşüm, kah iki satırım, kah aşkım, kah sizin sinsi hamlelerinizi ön görüp kesmem, kah şu, kah bu… Ne hikmetse hep batıyor… Hep ama. Ne acı… Yanımda ve kafamda olmak istemiyorsunuz… Aksine… Hatalarınızı görmemeyi tercih edip; ya benden daha iyi olduğunuzu var sanıyorsunuz, ya da hala bir şekilde beni kontrol edebileceğinizi… Halbuki konu cidden ben miyim? Suriyeli’nin biri bıçakladı gitti diyelim beni… Eee? İki tüh tüh vah vah… Sonra? Benden sonra değişecek? Hiçbir şey… Niye? Çünkü siz hayatlarınızdaki firavunlara biat etmeyi olağan ve normal sanıyorsunuz… Benim gibi iç sesiniz olan Musa’ları yok etmeyi de çoğunluk olağan karşıladı diye olağan sayıyorsunuz… Birader yanlış yoldasınız lan… Cidden bak… Değil misiniz?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |