Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Haliyle… Bu ve benzeri liderler… Baktığımızda kendi şartlarında tarihin kendilerinden beklediği gibi davranmaları gerektiği yerde farklı davranmayı tercih etmişler… Beraberinde binlerce kişinin hayatlarını değiştirmişler… Amma velakin gün sonunda kendileri gibi biri arkalarından gelmediğinden, gelmesine de “ne yazık ki” müsaade edilmediğinden tarihin tozlu sayfalarında tüm devrimlerine rağmen yok olup gitmişler… Buradan nereye geliyorum? İlk kez siyaset dışı bir yere… O da şu… Belki Dünya’da ilk kez efsanevi bir Türk oyuncu olacak Arda Güler’imiz vardı… 6 yıl gibi ilginç bir uzunlukta bir kontrat imzalamıştı… Övülüyordu da övülüyordu… Ne oldu şimdi? Sakatlandı… Sonrası ne olacak? İki yanlış yerde oynatma, iki hata, yıpratma…Çok daha sonra? Psikolojik baskı ve sepetleme… İşte… Siz milliyetçiliği ırkçılık olarak görürken; Onlar parayla sizi satın alıyor, tarihte yer almamanızı sağlıyor, benzerleri de Allah ile aranıza farklı dil ile mesafe koyup anlamını bilmediğiniz şeyleri 3-5 kez okumanızı istiyor… Haliyle… Siz böyleyken… Daha siz kendi yaşamlarınızda olan bitene eyvallah çekmişken… Tekrar bir kurtarıcı ve tayfası gelip niye çarkı alt üst etsin ki? Onlar gittikten sonra siz ve sizden gelenler; yine güce biat etmeyecekler mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |