Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Adam o kadar sevimsiz ki hem iktidar yanlıları sevmiyor, hem her türlü muhalif... Bu adamın hala başta olması hatta olası cumhurbaşkanı adayı olması düşüncesi tamamen ihanettir... Hani asla şu olmayacak... Bu halk bu kadar acı çekti... Kılıçdaroğlu başa gelsin de rahat edelim demeyecek... Mümkün değil ya... Mümkün değil... Az biraz tarih bilen nedenini anlar. O da şu nedenden... Osmanlı İmparatorluğu'nda tüm milletler, Fransız devrimiyle imparatorluğa başkaldırırken; sadece Türkler padişahına başkaldırmamıştır. Anca Atatürk yetki verilmez, yetki alınır kafasında ilerlediğinden toplumun çoğu padişahı değil Atatürk'ü izlemiştir. Bu yüzdendir ki arkadaş hala yüzde 30 oy alabiliyor... Buna pakistanlı ve suriyeli olup bizim vatandaşlığımızı alanlar da eklenince nasıl Kılıçdaroğlu ve diğer sağ 5 parti iktidar olabilir ki? Eee mantıksal sebeplerle zaten iktidar olamayacaklarsa yaptıkları ne? Umut aşılamak... Sanıyoruz ki bir şekilde sandıklara sahip çıkılınca da falan da Kılıçdaroğlu ve saz ekibi iktidarı ele alacak... Cidden alabilir mi? Yıllar yıllar evvel Yılmaz Özdil Chp kurtarılmadan Türkiye kurtarılmaz derken bunu demek istemişti fakat o da muhalefeti eleştirdiği için ''hadi oradan sen de'' eleştirilerine maruz kalmıştı... Çözüm önerim... Hazır değilsiniz biliyorum... Onlar da hazır değil yine biliyorum... Devletçilik öyle olmaz böyle olur diyen Zafer Partisi... Atatürkçülük öyle olmaz böyle olur diyen Memleket Partisi... Sizin o maske ve deneysel sıvılarınızı yeriz biz diyen Yeniden Refah Partisi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |