Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Her zaman unutuyor belki de düşünmekten de kaçıyorsunuz fakat öleceksiniz… İşsiz de olsanız, uzman da olsanız, müdür de olsanız, ne bileyim bir şekilde kolaydan para da kazanıyor olsanız ansızın ya da vakti geldiğinde öleceksiniz. Dolayısıyla sizden sonrakilere daha iyi bir düşünce ya da sistem bırakamıyor, salt kişisel arzularınız için yaşıyorsanız var olmanızın önemi nedir ki? Öyle ya… Dünya’da milyonlarca insan doğuyor, yaşıyor ve ölüyor… Kuran’ı da baz alırsak zaten ölüp ölüp her seferinde tekrar tekrar diriltiliyor olmayacak mıyız? Haliyle… Niye bazı toplumlar bencilliğinden ve seçimlerinden vazgeçmiyor? Niye korkmadan ben Türküm, Müslümanım ve Atatürkçüyüm diyemiyor? Niye 1-2 baraj altı siyasi partisi dışında gerçek bir muhalefetin olmadığını kabullenmiyor? Niye vakti zamanındaki putperest Araplar gibi Atatürk’ün CHP’sine ihanet edenleri destekliyor ve çözüm bekliyor? Düşünmeli, varsa tabi… (Beyin) Dipnot: Tıpkı KKTC’de olduğu gibi ülkemizde de pekala beyaz kimlik verilebilirdi mültecilere… Nedir bu beyaz kimlik? Pekala oturum ve vatandaşlık izni kazanabiliyorsun fakat seçme ve seçilme hakkın yok… Çok mu zordu bu prosedürü sağlamak? Bence değildi… Haa… İktidar, istediği gibi ilerler… İktidardır… Soru şu… Ana muhalefet bir kez bile böyle bir şeyi dile getirdi mi? Getirmedi. Niye? Yine aynı şeye geliyoruz… Düşünmeli, varsa tabi… Daha da başa geliyoruz… Çok büyük problemler var önümüzde… Kanla, imanla ve zeka ile kazandığımız bu toprakları; savaşmadan sadece nüfus çoğunluğu ile kaybediyor ve kaybedeceğiz de…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |