"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Bazen anlamamaya, bazen ise anlaşılamamaya çok üzülüyorum… Hani birlikte yaşadığım toplum açısından anlamadığım için yerden yere vuruluyorum evet… Bu yüzden de affetsinler o zaman beni… Beyinsiz diye kabullensinler… Buna da ”evet” desinler. Nitekim onlar açısından bu kadar beyinsiz olmama rağmen naçizane benim açımdan düşünsünler biraz… Özellikle fikirlerini eleştirdiğim kişiler için yazıyorum bu satırları… Tevrat – İncil – Kuran’ı Kerim’i kendi dillerinde az biraz anlama ya da sağından solundan okuma var mı? İç sesiniz olayım… Yok… Atatürkçü geçinmenize rağmen Nutuk’u haydi geçtim iki üç kere okumayı, bir kez dahi okuma var mı? Yok… Evinizde Nutuk var mı diye sormak dahi istemiyorum… O yüzden devam ediyorum… Prens / Machiavelli var mı? Yok… Savaş Sanatı / Sun Tzu var mı? Yok… Haliyle; sizlerin açısından yani benim gibi beyinsiz birinin açısından bakacak olursak; sizlerde ailenizin size söylediği din ya da mezhep dışında din bilginiz yok… Yaşadığınız toprakları kurtaran askeri deha liderin mesajlarını okumadığınız için vatanseverlik yok… Machiavelli okumadığınız için rönesans ve felsefe yok… Savaş sanatını okumadığınız için düşmanın ne kadar ‘’iyi aile evladı’’ olabileceği hakkında da bilginiz yok… Haliyle sizde ne var birader? Ben söyleyeyim… Bu sefer ”zalim” kaybetmeli var… Sonra? Tuvalet terliği tadında olan Salakdaroğlu’nu çare sanma var… Oyları bölmemeliyiz deme var. İnceden İnce’yi ince ince gömme var. Peki… Farz-ı misal… Kazandınız… İki havai fişek atıldı… Halk tv arka arkaya aynı haberleri tekrarladı… Sonra? İşte… İşte beni bu sonrası ilgilendiriyor birader… Sizlerle aramızdaki fark bu… Anladınız mı? Ben kaç aydır Özdağ’dı – İnce’ydi – Oğan’dı şuydu buydu gibi ateşe ateşle karşılık verebilecek seçenekleri düşünürken; sizler bu adamları tanımıyor, ne kadar kazanacaklar ki, onlar kim ki diyorsunuz… İktidar yanlılarını taraf olmakla eleştirmenize rağmen… İşte… Kabul edin…. Görünen o ki… Sizlerde de farklı ve özgür düşünebilme cesareti yok. Tamamen partizansınız… Partiniz yolundan çıksa dahi… Tuvalet kağıdı tarafından yönetilse dahi… Hepsi bu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |