Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Osmanlıca, Farsça saçmalıkları…. Osmanlıca’yı ve Farsça’yı bir halt, güzellik sana birileri var, hatta Arapçayı muazzam yücelik sananlar var, öyle bir kadına dedim, saçma sap bir Osmanlıca koymuş kitabının adını. Medyum yeteneklerim var, kadına dedim ki öleceksin, çok az zamanın kaldı, EN YAPMAN GEREKENLERİ YAP, normalde kimseye demem gördüklerimi, kadın bana engel bastı. (Boş, saçma salak hayaller peşinde, yaşı da 60,65 var.) Derin bir uykuda ruhu, haller görüyor, kitabının film olmasını mesela, 4 bin adet satılmış kitabı. Osmanlıca, farsça, İngilizce biliyor, Mesnevi okuyormuş İngilizce filan, acınası bir körlük içindeydi, hiçbirini bilmem; ama öleceğini gördüm, dedim; bana inanmadı tabi. Tek laf demeden engel bastı, bokun teki ya, bastı;ama beklemiyordum bunu, ben ona inanmıştım, şerefsizin teki çıktı. Neyim ben? Sokak köpeklerinin kedilerinin önünde secde ederim. Bazı adamlar var ki; deli derler geçerler, ama ben önlerinde secde ederim, onlar kadar güzel ve iyi biri değilim, olamam da, bir kişi var: Dostum Mevlüt, onunla olan dostluğumu yazacağım. Allah ki seni öyle bir adamla test eder ki, ters yüz. Dinsiz imansızla, en beklenmedik kişiyle. Bokun teki olduğunu, bir hiç olduğunu anlayabilmen için. Yoldan çıktığını. Allah’ı biliyorum diyen mallar, avanaklar, milyonlar var. Ben ise bir karınca gibiyim, hiçim, arkadaşlar, bunlar imanı gösteriş yapanlar, dini, bunlar sahtekar benciller. Türkler Şaman’dı, bunu pompalasalar Şaman gibi ortalıkta gezecekler, baş örtülerini, pardösülerini ateşe verecekler, ağaçları, doğayı Tanrı edinecekler, öyle avanaklar, öyle sahtekar, öyle gösteriş peşindeler. Kuran, gösteriş için namaz kılanlarda söz eder. Çıkarları için Kuran’a, Allah’a inanmış gibi görünenlerden söz eder. Hz. Osman döneminde Kuran dışında bütün kitaplar yakıldıysa, gericilik ilk orda başladıysa ben müslüman değilim kardeş. Ben onlardan değilim kardeşi. Şu gerici pislik karanlık bir tümördür Türkiye içinde ve üstünde kara bir perdedir, yırtıp atalım şunu arkadaşlar, Atatürk milliyetçiliğiyle.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |