..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Yaşam > İsa Kantarcı




7 Mayıs 2022
Ruh ve Fikirler  
ruhsal uyanış

İsa Kantarcı


ruhsal uyanışa dair


:FFD:
RUH ve FİKİRLER



Çakralarınız açıksa….onları açmak için…kendinizi iyileştirmek için bir çabanız varsa…imkansız yoktur size..size lazım olan şey gerçekleşir…sihir yoktur, siz hazırsanız mesele yoktur, önemli olan hazır olmaktır, bir yarış atı yarış öncesi uzun uzun hazırlıklara tutulur.

Araç yola çıkmaya hazırsa, bakımı yapılmışsa yolda kalmaz, yolda lastik patlayabilir, lastik tamir edilir ve yolda devam edilir.

Zihniniz, sisteminiz olumlu olarak açıksa…imkansız yoktur size.

Enerjiniz açık olmayabilir; farkında değilsinizdir, içinizdeki iyilik ne kadar güçlüyse o oranda iyilik bulursunuz, farkında olmadan size iyi enerjileri olan birilerinin yardımı olur.

Toplum nasıl bilsin hangi çakralarının bozuk olduğunu, tamir edilmesi gerektiğini. Birkaç kişi farkına varır belki.

Yani sonuç olarak Allah’ın adaletine kaldınız; o da onu içinizde koruduysanız. Korumasanız bile alırsınız iyiliğini.

Dini, mistik şeyleri bir kenara koyup söylersek; içinizdeki iyiliğe güvenin ve güçlü bir inanışla ilerlemeye çalışın her koşulda, olmaz şey yoktur hayatta.

Pes etme!

Araştıran, çalışan, azmeden aşmak istediği engelleri aşma yolları, teknikleri mutlaka bulur, teknikler var zaten, mesele teknikleri bilememesi, zihinsel teknikler, fikirler.

Öncelik fikirlerdir.

İnsanın iyileşmesi fikirlerle, düşüncelerle- başlar.

Ruhuyla bağlantı kurup buna göre yaşamasıyla…kişi kendini bulur…

Bedenimiz için değil; ruhumuz için yaşarız.



5 mayıs 2022 perşembe



İsa Kantarcı




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kör Kedi Bilinci
İyi ki Yalnızım

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herkesin Mutlu Olabileceği Bir Türkiye Mümkün
Kitap mı Yazıyorsun?
Aydınlanma Anı
Asla Unutmam
Şaman Türk Gerçek Türk
Salvador Dali, (Bir Rüya ve Çözümlemesi)
Kabul
Evli Ya da Aşık Olanlar İçin
İilk Evim Projesi
Jartiyer Z

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Göğsümde Ateş Böceği Gibi Parlayacak [Şiir]
Şimdi Yak Bir Sigara [Şiir]
Bir Kadının Gelişim Süreci [Şiir]
Remzi [Şiir]
Rüya Tarlasında Bitmiş Bir Kız Gördüm [Şiir]
Sahil Olduklarını Hatırla [Şiir]
En Güçlü Yerin [Şiir]
Seni Mutlu Edeceğim [Şiir]
Birds And Girls [Şiir]
Kapı Açan, Cebrail [Şiir]


İsa Kantarcı kimdir?

yazar

Etkilendiği Yazarlar:
jack london


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.