Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Evet bir can öldürüldü... Fakat Dünya böyle bir yer... Bu köpektir, kedidir, karıncadır, tavuktur, danadır, inektir, horozdur, ölüyor, öldürülüyor... Yarasa yiyen toplumlar var lan kendi ırkınızdakileri katlediyor... Çıkıyor mu sesiniz? (Aaa kim ki onlar di mi? ) O yüzden Allah aşkına bu olanları sanki İsviçre'de yaşıyormuş gibi davranıp fazla abartmayın... Askeri okullarınız kapanmış… Sınırlarınız mültecilere açılmış… Yakın zamanda başka acılarla karşılaşmış insanlarsınız… Bu kadar abartmayın... Lütfen… Bu kadar iyi değilsiniz çünkü… Hiçbir şey yapamayan ve yapmaya kalktığında prangalara vurulacak zatlarsınız… O yüzden… Olur ya bu olanlar sizlere daha fazla takipçi ve indirimli yemek linki sağlayıp sonrasında hesabınıza yansıyacaksa ona da tamam ama acındırmayı da tadında bırakın... Samsun'daki Onur Anıtına saldırı düzenlendiğinde sesi çıkmayan 73'lük dedeye oy verecek kişilersiniz, birader... O yüzden... Hiç bu vicdan, insani bıdı bıdı şeylerine girmeyin... Black friday'inize, maskenize ve de deneysel sıvınıza bakın... Geldi mi vaktiniz? Geldiyse olun bir ara lan... Maazallah. Diyorum ya… Bulaşmayayım diyorum... Fakat inat ediyorsunuz... Dünya'nın nasıl döndüğünü bilmiyorsanız, yorum yapmayın... Ben dahil... Case closed.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |