Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Farz-ı Misal… Adamın biri çıksa… Şüphesiz ki biz; Atamızdan aldığımız yetkiyle, bazı değerleri tekrar canlandıracak, daha cumhuriyetçi, daha özgürlükçü olacağız, hatta takipçisi olacağız dese, beraberinde iki konuşma yapsa, bu onu güvenilir cumhuriyetçi kılar mı? Pornografik görüntülerle güce gelmesine rağmen… Farz-ı Misal… Adamın biri çıksa… Şüphesiz ki biz; Başbuğumuzdan aldığımız yetkiyle, bu vatanı ve milleti koruyup kollayacağımıza, 6 okun zamanında yapamadığını 9 ışık ile yapacağız dese… Beraberinde iki konuşma yapsa, bu onu güvenilir milliyetçi yapar mı? Hayal kırıklıkları yaratmasına rağmen… Dolayısıyla… Benzer senaryolardaki benzer karakterlerin; kimi kimi bazı değerler ile yıkıldıklarını görüyoruz. Farz-ı Misal… Kah hainliklerini, kah liyakatsızlıklarını kah ise korkaklıklarını görüyoruz… Neyi göremiyoruz? Yeni çözümleri ve de seçenekleri… Niye? Görmek, kabullenmek ve daha iyisi için ses çıkarmak istemiyoruz. Mutluyuz böyle çünkü… Hem onlar sömürüyor, hem de diğerleri umut veriyor gibi oluyor, daha tatlı geliyor böylesi… Dahası? Daha fazlasını isteyeni? O da araştırmalı… Niye? Farz-ı Misal… Yaşadıkları ya yanlış ya da doğru değilse? O zaman önce inceden olan bitene ses çıkarmalı… Sonrasında da kalplere ümit olmalı…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |