..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > 21. YÜZYIL > Alp Şahin




16 Ağustos 2022
Kılıçdaroğlu Y (I/a) Lanı  
Alp Şahin
Din gibi temiz bir duygu, politika gibi kirli oyunlara alet edilemez. Din, ait olduğu yerde, temiz vicdan sahnesinde yaşanmalıdır diyor Atatürk.


:EDE:
Din gibi temiz bir duygu, politika gibi kirli oyunlara alet edilemez. Din, ait olduğu yerde, temiz vicdan sahnesinde yaşanmalıdır diyor Atatürk. 73 yaşındaki dede Halk tv’de çıkmış Hacı Bektaş-ı Veli etkinliğinde show yapıyor. Bu nasıl chplilik? Bu nasıl sol? Bu nasıl muhalefet?

Bu soruları sorduğunda, başka kişi ve düşünceleri övdüğünde; ya iktidar yanlısı ilan ediliyor ya da oyları bölüyor oluyorsun… İşte bu kafayla sittin sene bir şey değişmeyecek… Bak tekrar yazıyorum… 2022 Temmuz ayında da dedim… Kılıçdaroğlu ve ona boyun eğenler olduğu sürece daha çok seçim kaybedilir. Yılmaz Özdil’in bilmem kaç senesinden dediği gibi Chp kurtarılmadan Türkiye kurtarılmaz.

Hee bu tek opsiyon mu? Sanmıyorum… Yeni kişilere bir kere şans verildi mi devamı gelir… Niye? Her seçimi kaybeden pişkin pişkin show yapmaz… Çünkü bilir. Halk bilinçlidir. Futbol takımı gibi parti tutmaz. Üç beş sadakaya karakterini, düşüncesini ve onurunu satmaz… (İnşallah) İnşallah dedim de bir de şu Kılıçdaroğlu – Alevi mevzusunu anlamıyorum… Yok Alevi diye mi oy vermiyorsunuz falana getiriliyor… Yahu ne alaka? Hani klasik bazı arkadaşlar bu kafayla güce geldi diye bunun yansıması mağduriyet oyunu ile oy gerçekten alabileceğini mi sanıyor? Pes. Biri çıkıp sorgulatmalı… Demeli de… Birader… Alevi olabilir de Alevilik adına hangi yönünü gördük? Hoşgörü mü? Cesaret mi? Adalet mi? Ne yapıldı bunca sene? Hep fos.

İsterse Ortodoks kilisesine bağlı olan bir adam olsun Kılıçdaroğlu… Ne değişecek? Adamda kah siyasi liderlik yok, kah ekonomi bilgisi, kah yabancı dil, kah öngörü, kah tecrübe… Gider de gider bu vasıfsızlık…

Dolayısıyla; böylesine bir adam hala güçteyse ve bu adama biat edenler; onun bu güçsüzlüğünden dolayı, sırf daha da faydalanmak adına, onu daha da güçlendirmek istiyorlarsa; ne ben desteklerim, ne farklı görüşler, ne karşı tarafa biat edenler, ne de az biraz beyni çalışanlar…

O yüzden sormamız gereken soru şu… Niye Siemens, Unilever, Arçelik vb kurumlarda veyahut yargı, askeriye veya dışişlerinde görevler almış adamlar; CHP’nin başına gelmiyor, gelemiyor da; Kılıçdaroğlu gibi bir dede bir türlü gitmiyor, gidemiyor ve sırf parti adından dolayı destekleniyor ve desteklenmesi isteniyor?

Böylesine bir liyakatsızlık; Aleviliğe, Atatürkçülüğe, mantığa, adalete, eşitliğe belki de insanlığa sığar mı? Sığmaz değil mi? Sığmaz… O yüzden işte her zamanki gibi yine kaybedeceksin dedem… Zaten sen de onu istiyorsun ya… Görevin o… Yedek lastik… Bu kadar kötüsün… Belki dahası…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın 21. yüzyil kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
Kopuk Kopuk
Düşman
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
İşine Gelirse
Ehl-i Beyt Tadında
Otuzdört (34)
Buruk 30 Ağustos
Feniks

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
O Osmanlı Subayı
Şeytan ile Rabb
Timur
Şehzade
Komplo Teorileri No: 828
Maral
Kötüler ve İyiler
Vargas ve Fazlası
Alp Şahin
Liderlik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.