Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Bencil, inatçı ve salağız çünkü… İstiyoruz ki hep birileri çıkıp kurtarsın… Fakat kurtarmaya kalkar gibi olanlar olduğunda da eleştiri yağmuruna tutuyoruz… Halbuki Kemal Kılıçdaroğlu’nu tutan ychp gibi olsak doğru potansiyel liderlere karşı… Arkadaşlar çoktan gitmişti… Hem yeni değişimlere izin vermiyoruz, hem her seferinde seçim kaybedenlerden medet umuyoruz, hem de inatla arkadaşı destekleyenlerin farklı davranmasını bekliyoruz, vatandaşlık alanların vereceği oy oranının farkında olmamamız da cabası. Bir şey de yapmıyoruz… Gerçi biz niye yapalım? Sıradan vatandaşız… Oy verilen ve işi siyaset olan Kemal Kılıçdaroğlu ve saz arkadaşları kocaman 6 parti… Var mı yürüyüş? Var mı benzine, alkole, sebzeye tepki? Yok… Eee ne var? Yapacaz, edecez… Hassiktir git deyince biz edepsiz oluyoruz… Peki… Saygı çerçevesinde yazalım o zaman. Hassiktirin gidiniz lütfen. 73 yaşındaki adama ben bakkal emanet etmem, elalem böylesine stratejik durumu önemli bir ülkeyi emanet etmek istiyor, ben ve kimi kimi bazı benim gibiler ‘’lan yapmayın’’ deyince de oy bölüyor oluyoruz… İşte… Bu kafadan bir şey olmaz… Yarın öbür gün benzinin litresi 30 tl, dolar ise 20 tl olacak… Fakat Allah’ın bir müslüman kulu yine de ses çıkarmayacak… Niye? Çünkü o eleman ses çıkardığında, o kötü olacak… Kemal Kılıçdaroğlu ve tayfası anca kameralara oynayıp böyle bir şey olabilir mi diyecek… Olan ise ses çıkarana olacak… İşte bu yüzden batıyoruz sessizce… Yapacak bir şey de yok… Beyinler her şeyin bitebileceği gerçeğini kabullenmiyor, kabullenemiyor. Aslında her şey pekala bitebilir… Gelmesi gereken zamanından geç de gelmeyecek… Yanıldın be Nostradamus.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |