Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Karanlığın ortasında kalan dünyama sönmeyen bir ışık yandı, Çorak bir tarla halindeki gönül bahçem bana ben olduğumu hatırlatan aşkla sulandı, Kalbimi emrine verdiğim değişmez sandığım hayatımın değişmesinin en güzel nedeni olandı, Bilsin bütün alem yalnızlık dediğim kaderim tatlı bir gülüşle değişti. Sayesinde hayallerim ümitlerim kırılıp yıkılmaktan kurtulandı, Kalbim düştüğü derin boşluktan verdiği yaşama gücü ile kurtulandı, Manasız bakışlarım dhayatımda yer aldığı anda anlam kazandı, Çekinmiyorum haykırmaktan dünyamın karanlığı gülerek bakan bir çivt gözde bitti. İçimdeki huzursuzluk gönül bahçeme hayat veren çiçekle sonlandı, Yaşamaktan bıktığım solgun hayatım bana ben olduğumu hatırlatan tatlı bir güzellikle canlandı, Doğmasını beklediğim güneş doğdu karanlığa gömülen dünyam aydınlandı, Bomboş geçen sessiz gecelerim bana gülmeyi öğreten nefesim dediğim sevdiğimle değişti. Yüreğimi huzurla tanıştıran aşkın şarkı oldu dilime dolandı, Bu deli gönlüm mutluluğun var olduğuna sana kapısı açıldıktan sonra inandı, Bilmen gereken bir şey var hayatımın gerçek güzelliği bu ömür uğruna adandı, Hayatım bütün anlamsızlıklarına yaşama umudu veren tatlı bir sesle veda etti. Mızrap sazımın dokunduğu her telinde ismini andı, Kalbim kinin nefretin elinden kurtuldu gülerek bakan güzel gözlerinin sayesinde umutlandı, Gönül sarayımı açtığım saf duygularında yer almayan tek şey yalandı, Sevgilim yaşama umudum senin varlığın benim mutlu olmam için en güzel sebepti.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |