Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
En başından anlatacağım kalanı. Sakıncalı dürtüleri kuşattı serüvenler Nerden vursa poyraz kırar zamanı Açılır gözyaşıyla muskalar Ağır kapılar gibi Bir kapanır bir açılır dudakların ‘Sus’lar tutuklanır boğazında Değmek ister alaca kirli sakallarına elin Kolların dermansız kaldırmazsın Mutlaka öpmek hayalini imkansız sevgilinin Dehşet saatleri birazcık nefeslense tende Gecenin rengi solar Titreyen sesin göğü delirtir Ucunda vazgeçemediklerinde olsa Kırarsın kafesinin duvarlarını Ve tebessüm azad edilir. Hangi arzun daha maviyse Mumunda eritirsin sevdanı Ürkütürsün kelebek bakışlarını Diz çöker önünde defne çelenkleri Bir şair olup coştuğunda anımsanacak eziyetin Hüznün yakanda yafta olup Yalnızlığını göçebe kumruları toplayacak Kaç kere yıkılır ki insan Kimin şafağı kervanından önce suya iner Amansız yorgunluklar edinmeden Hangi acı uçurumdan yele tutar saçlarını Çaresiz cehennem bir daha yudumlanabilir.. Hangi sevdalar yanarsa Hiç tadılmamış gibi yaban kalırmış Namlusu şakağına sarkık Dudaklar titrek bekler tetik Kıskançlığın ağusu çözer buzunu Bıçkın yüzünde kehribar gülüşü Derken kendini kaybeder kıskıvrak Karnı deşilir masumiyetinin Alyuvarlarında firari kaçak huzursuz Ele verirsin hayatının kaypağını Ve ömür sahnendeki soğuk perdelerin Bir daha asla açılmadan Kalın romanlarda kalacak Tutkulu aşk hikayelerin.”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yûşa Irmak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |