"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Derdimi gömdüm sayende derin bir mezara, Gözlerine bakarak veda ettim karanlıklara, Kalbime girdin kavuşturdun mutlu akşamlara, Ümitle bakıyorum yaktığın ışıklara. Ellerini tuttuğum zaman uçuyorum göklere, Gül yüzüne bakıp dalıyorum hayallere, Aşkımızı anlatmakla bitiremiyorum güllere, Gösterdik beraber göz bebeğim yenilmeyeceğimizi engellere. Gönlüm sana ait en kıymetli varlığım, Canım benim aşkının ateşi kendimi yaktığım, Hayatı sevdiren sevdan mısralara sığdıramadığım, Her şeyim aşk dolu gönlün bağlandığım. Gönül ırmağıma sığmadı aşkın taşırdı, Kalbimdeki aşk bahçesini gülüşün canlandırdı, Küstüğüm hayatla beni o billur sesin barıştırdı, Nefreti aşkımız sevda denizinde batırdı. Sen yoksan kıymeti yok hiçbir şeyin bebeğim, Aşkınla mutluluğa kavuştu yüreğim, Bana yaşama gücü veren sevdan kır çiçeğim, Yok olup gitti bir tanem seninle ümitsizliğim. not sevgili izedebiyat okurları ve değerli üye kardeşlerim ben bir kaç yazımın altına iletişim bilgilerimi ve kendi adıma açmış olduğum sitenin linkini yazıp sizlerle paylaşmış bulundum. sizlerden ricam şudur sitemin slogonındada belirtmiş olduğum gibi beğensenizde beğenmesenizde bir yorum bırakmanız. bunu neden istiyorum biz profesyonel olsakta amatör olsakta hepimiz eleştiriliyorsak doğru yoldayız demektir. birbirimizi eleştirelimki bir araç misali doğru yoldan çıkıp şarampolü boylamayalım. şimdi tekrar sizler için bir kez daha iletişim bilgilerimi ve sitemin linkini siz değerli okurlarımız ve değerli üyelerimizle paylaşıyorum. twitterde kullanıcı adım hsynbi1 facebookta kullanıcı adım hüseyin ibiş instegramda kullanıcı adım namertlerin korkusu hüseyin ibiş sitemin linki sairhuseyinibis.home.blog site başlığımız gönül gözü ile hayata bakış açısı sloganımızda eleştiriliyorsak doğru yoldayız demektir. birbiimizi yazarlar olarak yalnız bırakmayalımki yukarıdada söylediğim gibi bir araç misali doğru yoldan çıkıp şarampolü boylamayalım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |