En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Denizleri içine almış güzel gözlerin, Kıskandığını görüyorum bütün çiçeklerin, Tercümanı gülüm aşkın yüreğimin, Kükreyen selisin sevgilim içimin. Kendimden geçerim her şeyim senin için, Erimesine izin vermem sana olan gerçeğimin, Varsın bir tanem dünyamda başlangıcısın güzel günlerimin, Unutturdun ihanetini dost bildiklerimin. Mutlu huzurlu yaşıyorsam sebebi gülüşlerin, Gülüyorsa yüzüm ağlayışıma son veren billur sesin, Gözümün nuru benim tek varlığım kıymetlimsin, Karanlık hayatımı derinlere gömensin. Bir şarkı gibi dinliyorum nefesini, Yanında buluyorum yaşama hevesini, Uyumuyorum hayal etmeden gülen güzel gözlerini, Sayende tattım deniz gözlüm yaşamanın zevkini. Seni tanımadan önce anlamsızdı gecelerim, Aşkın var olduğunu bakışlarında öğrendim, Yüzünde gördüğüm mahsunluğu hiçbir şeyde görmedim, Bağıra bağıra seni sevdiğimi söylemekten çekinmedim. sevgili okurlarım ben sadece burada yayın yapmıyorum kendi sitemide kurdum ufak çapta sairhuseyinibis.home.blog adı altında sitemizin başlığı gönül gözü ile hayata bakış açısı sloganımız eleştiriliyorsak doğru yoldayız demektir. bana instegram adresimden namertlerin korkusu hüseyin ibiş adı ile twitter adresimden hsynbi1 kullanıcı adımla facebooktan hüseyin ibiş kullanıcı adımla ulaşabilirsiniz twitter facebook ve instegram adreslerime yorumlarınızı bekliyorum ayrıca sitemide gözlemlemenizi orayada ayrıca yorumlarınızı eleştirilerinizi bekliyorum değerli okurlarım. sitemizin sloganındada belirttiğim gibi ancak eleştiriliyorsak doğru yoldayız demektir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |