Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
yanındayken sanki başka biriyim. Korkularım yitiyor, güvenim büyüyor git gide. Biraz kuruntularım var, neden mi ? En iyisini, en güzelini sana verememekten her şeyin korkuyorum bu kez de.... Sen öylesin ki kutsal bir mabetsin herkesin önünde diz çöktüğü, en olmazı olur yapan mucizevi bir güçsün. En değerli varlığım, vazgeçilmezimsin. Sana güzelin de güzelini verebilmeliyim. Sevginle büyüyorum her geçen gün öyle ki taşıyor sevgin içimden, sığmıyor yüreğime saklayamıyorum. Umursamadan hiç bir şeye seviyorum, seviyorum işte diye bağımak geliyor içimden. Ne güzel duygu bunlar Tanrım neredeydik biz, şimdiye dek... Yaşamıyor muyduk aynı evrende... Başka dünyamız mı vardı bizim ? Önce yüreğimiz örtüştü habersizce sonra içimizden akarak parmak uçlarımıza gelen duygularımız... Ne kadar incesin, ne kadar hassassın.. Nasıl da özlersin bir satırımı, sesimi, gülüşümü, kara gözlerimi. Seninle çok güçlü olacağız birlikte biz bizi, hiçkimseye sonu yaşatmak için sevmiyoruz biz varoluşun başlangıcı olacağız seninle.... Alışıyorum sana, arkadaşım, paylaşamadıklarımı paylaştığımsın.. O gece sana yaşamımımdan bir kara çerçeve gösterdiğimde, bana nasıl da "üzülme kuzucuğum, sen bunlara layık değilsin" dedin ya, gözlerim ıslandı, şevkatin içimi titretti. Sanki dayanma gücümdün yıllardır içimde saklı duran . Senden öncesi yoktu anlayanım.. Senden öncesi yoktu bekleyenim, yoktu özleyenim, hatta özlediğim... Senden öncesi sevdiğim mavi grileşiyordu, denizler hırçındı, dalgalar kıyıları sarsıyordu, hiç dinginleşmiyordu. İsteği yapılmamış etrafına küsen bir çocuk gibiydim senden önce. iyi ki varsın iyilik meleğim.... Tut ellerimi sıkıca tut sakın ha sakın bırakma... Nesrin Göçmen (17/02/2003)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nesrin Gocmen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |