Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Gözlerin alaca şafağından kopar gelir şimdi Ben görmedim Öyle dediler. "Girme Mahsun denize." Bir yanıma aldım bilirsin sevdiğimiz kızı Bir yanımda dostum dediklerimden ekmek ve su Ama aşkın acısını bile anmadan yaşıyorum Mahsun. Neden girdin denize? Seni kıyılar mı çekti Kumlar mı? Sular mı? Yoksa... Nerden bileyim be Mahsun İstersen anlatır, konuşursun Hem, demedin mi kıyıların kopmuş Senin denize kıyın yok ki be Mahsun Bak oğlum Adına sokayım senin Kederi getirip bırakıyorsun ikide bir, aramıza Üstelik denize de giriyorsun ramazanda Ah be Mahsun! Hem dinsizsin Hem allaha inanıyorsun "Kim aldıysa montumu getirsin" Diye bağırıp duruyorsun Mahsunum. Bir gidip bir geliyorum Sana Yahu işte günde yirmi lira Bir kova ya çıkar ya çıkmaz Seni deniz çağırmadı ki Mahsun Yapma be. Erkek adam ağlamaz Ağlamaz be Mahsunum. Hem Mahsun biliyor musun Bende mahzunum Yani adım değil tabi canım Kendimi öyle hissediyorum Ah aptal adam ah! Ben sana içimi döküyorum Sen denize atlıyorsun! Kahvede demişsin dün Gözleri güneş doğmadan hemen önce, Güneşin doğacağını bilmek gibi renkliydi gördüm Yapma be mahsun "Bak burdan geliyordu Aldı, götürdü beni Tabi bende bıraktım abi kendimi Gittim peşinden" Hep gidiyorsun ama buralardasın be Mahsun Sürekli bir yerlere giden köpekler gibi Delirmişsin olum sen Senin aşkına da Konuşmana da Gitmene de kalmana da Hafızanda durana da Unuttuğuna da "Hepsine mi" Evet ulan hepsine Hepsine be Mahsun Canımı yaktın yaktın Gidiyorsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |