Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
meyve vermez sürüklenen yağmurlar yalnızca götürür silip sen bahçe kapımı süpürürsün eteğinin renklerini akıtırım elime değen nehire temiz olmak için ne kadar pislendiğimi söylemeden süpürüşünün dalgalarını hissederim gövdemde neden sonra sen gidişe yanaşınca sustuğum zaman susmamak üzerine düşen kavruk buğdayları masamda görmek için ve seni alıp gitmek için buradan öyle kuşları uçurdu ki kalbim tekrar toz ve is yaptı yerlerimi aşık kaldım bir gece daha yatıya "göğsünün inip kalkması insandan gösteri çalakalem bir çalışma gibi tuval gösterişli" derken lafa girer şiirimi gasp edersin iki anlamlı kelimeler, tezat ve tevriyeyle -bu kim ile kimi alıp giden bir kısıklıktır boğazımız ve kalplerimiz üzerine denemeler yazanlar siz ne bilirsiniz gökkuşağının düşünü? düşün gücüne, hırçın göğsüne inip kalmak kalır, seninle birlikte sorarım hesabını molyerlere aşık kalırım psikoz bir bakış ile boş duvara hesapsa veririm: "ıstırap çeken tersanelerde kaybettim ben yalnızlığımı çok olmaya çalışır dururum kalabalıkları severim yalnız, yaşamak için yaşarım bazen" aklım kalbini doğuruyor dakika başı yüz yirmi kere sende, sanki alıp götürecekmiş gibi bakma bana içim kabarıyor sulak alanlarda besleniyor insanlarım yalnız görmek için bakarım bazen bazense bakakalırım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |