Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Bir gün, artık işlevlerini yerine getirmekten aciz ve modası geçmiş buzdolabınızı değiştirmeye karar verip bir gıcır gıcır NO FROST almaya karar verirseniz ve hemen akabinde aldığınız yeni dolabınız sizi hayal kırıklığına uğratırsa n"aparsınız? Geçenlerde bir beyaz eşya mağazasına uğrayıp fiyatları kontrol etmemizin ardında bize hesaplı ve uygun düşen (….) marka bir NO FROST bir dolap aldık. Kurduktan sonra dolap"ın uğultusundan birbirimizi duyamaz olduk. Acaba dengesini mi sağlayamadık diye düşünüp onu da sağladık. Buna rağmen dolabımızın susmasını sağlayamadık. Böylesi durumlarda malumunuz servis çağrılır ve gerekeni yapması istenir. Bunu da yaptık ama nafile. Servis görevlileri bunun gayet normal bir inilti olduğunu söyleyip “Eh siz de biraz uzak oturma odalarında oturup kapıları sıkıca kapatın bilhassa geceleri ortalık sessizliğe büründüğü için bunun sesi size daha fazlaymış gibi gelebilir sakın panik yapmayın” uyarısında bulunmayı da ihmal etmediler… Yani ”Bu kadar kusur kadı kızında bile olur abartmayın”. Demek istediler serviste çalışan arkadaşlar… Biz de abartmadık mutfakta birbirimizle konuşabilmek için bir hoparlör sistemi kurduk ve artık şimdi bizim seslerimiz dolabın sesini bastırıyor. Yoksa genişliğine ve soğutmasına bir şey diyeceğimiz yok dolabımızın Allah var “DOLAP NİÇÜN İNİLERSİN?” dedirtecek uğultusu da olmasa hani… Hadi artık neredeyse dünyaca ünlü O markaya da bir kıyak geçeyim ve adını buraya yazmayayım. Bütün bu olanları kendi şanssızlığım hanesine ekleyeyim Baksanıza duymaz gibi davranınca dolapta ses mes kalmadı gitti bile…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cafer ŞAHİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |