Ömer Akşahan
Sever, över, öğretir, öğrenir, gevezelik eder, sızlanır, can sıkar, güler, yaşar, yönetir, koşar, dayanır, ödüllendirir, cezanlandırır, not verir, rica eder, yatıştırır, susturur, biçim verir, dinler, dili bilir, hükmeder, tercih eder, haksızlık eder, hüküm verir, ön hazırlık yapar, sonra değerlendirir, yargılar, birbirine bağlar, unutur, kovar, affeder, vazgeçer, umutsuzluğa düşer, cesaretini kaybeder, yasaklar, önler, kazandırır, hak eder, sorumluluk duyar, değerlendirir, takdir eder, bekler, ağlar, bilir, ister, etkiler, başı döner, tekrar eder, işaret eder, bildirir, gösterir, ispatlar, tartışır, görüşür, yorumlar, teşekkür eder, aşağılatır, ara sıra düşünür, ister, teşvik eder, kutlar, yırtınır, eğlenir, kur yapar, kıtır atar, başlar, iyi bulur, kötü bulur, yönetir, tepki gösterir, özlü biçimde tekrarlar, yineler, düzeltir, dinler, yardım eder, tutar, engel olur, umar, rendeler, kaldırır, ulur, şımartır, fazla çalıştırır, hafif öksürür, makaraya sarar, kullanır, sinirlenir, mızmızlanır, yararlanır, adlandırır, içer, dans eder, gürültü yapar, güvenir, hayal eder, test eder, teselli eder, söver, burnundan solur, koltuklar, bakar, seyrek azarlar, dener, yüksek öğrenim yapar, teslim olur, kavrar, vazgeçer, boyun eğer, gurur duyar, müzik yapar, konferans verir, motive eder, perdede gösterir, projelendirir, gruplandırır, disiplin eder, özgür kılar, hayret eder, ayakta durur, araştırır, sıkıştırır, koyar, düşünür, nakleder, sürpriz yapar, aşırı düşünür, bizatihi ele verir, üzerine yağdırır, ders verir, inanır, esner, bakar, vakfeder, ödev verir, bildirir, arar, oturur, sağlamlaştırır, görür, ayırır, gelir, aydınlatır, yorumlar, işler, eğitir, sabreder, öyküleştirir, tanımlar, keşfeder, yaşar, bağışlar, izin verir, erişir, deneme yapar, ümit eder, yakalar, açıklama yapar, şikayet eder, kulaktan kulağa fısıldar, resim yapar, iş yapar, tatil yapar...