Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
En saf doğa şairi balıkçılar Sallarının köşesine kıvrılmış denizi Ufak bir yemle kendine çekiyordu Bildiğimiz dış dünyadan Bi hayli farklıydı elleri Hele parmakları Arasından denizi damlatıyordu Gün yüzü görmeye çalışan gözü kapalı Üstünde yıllarca toz birikmiş insanlara Seni anlatmaya karar verdiğimde Denizi izliyordum Parmaklarından deniz Nasıl da damlıyordu Üstüne üstlük birde ellerim Sanki sana inkar edilemeyecek yakınlıktaymış gibi Kalem tutuyordu Dokunduğun şeyler bildiklerimin ötesinde Beni solgunlaştırıyor Ama hayalle her tanışmamda Ellerin parmaklarını taşıyor Parmakların denizi damlatıyordu En bilindik söylemle Seni seviyordum Gizli kapaklı, şair özgünlüğüyleyse Sana inanıyordum Veya birtakım karanlık giysiler içinde Seni bekliyordum Gündüzler bekletiyordun saçlarının arasında Hele ki bir açıversen Sabahları salıversen buralarıma Beni görecektin Korku birikmiş binaların her odasında Geceleyip, topluyordum uçsuz bucaksız Yokmuş sayılan korkuları Beni tamamlıyordun Nasıl da damlatıyordun denizin damlalarını Sanki salımın köşesine her çekilişimde Beni seviyordun Sana inanıyordum eski bir zamanda Denizi avuçlayacaktın Şimdiyse damlatıyorsun parmaklarından. Seni seviyordum veya başka bir lisanla Sana inanıyordum, eski bir zamanda Şimdiyse, damlıyorsun, parmaklarımdan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ekrem Naif Tek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |