..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Türkiye > Cemal Zöngür




16 Ağustos 2017
"Türkleri Yeniden Tanımak" Araştırma Kitabımı Yazma Nedenim :  
Duygusal ve Dine Bağlılık, Gerçek Ulusal Değerleri Her Zaman Yok Etmektedir.

Cemal Zöngür


Selçuklular, Osmanlı ve Türkiye Cumhuriyeti (TC) dönemlerinde bilerek ya da bilmeden, sözde Türklüğe sahiplenme adıyla, İslam Arap kültürüne doğru yönelim göstermek, Gerçek Türkleri derinden yaralamaktadır.


:AHEI:
"TÜRKLERİ YENİDEN TANIMAK" ARAŞTIRMA KİTABIMI YAZMA NEDENİM :


     Ozan Yayıncılıktan çıkan ikinci kitabımla ilgili kısa bir tanıtım ve bilgilendirmenin faydalı olacağı düşüncesiyle şunları belirtmek isterim.
Bir toplumun kendi adını taşıyan dil ve kültür değerlerini net olarak tanıyıp öğrenmesi, her insan için hava, su ve tüm maddi değerlerden daha önemli olduğu asla unutulmamalıdır.
     Diğer taraftan kendi dil ve kültür değerlerine sahiplenmek demek, asla dil ve etnik milliyetçilik anlamına gelmemektedir. Çünkü kendi kültürel değerlerinin farkında olup sahiplenen mantıklı, bilinçli ve bilimsel düşünen her insan, diğer toplum ve halklarının kültürel değerlerinin de aynı şekilde, o toplum için önemli olduğunun farkındalığı, her türlü ırkçılıkları boşa çıkarmaktadır.
     Din ve ırk milliyetçiliği histerisine kapılmadan, kültürel değerlere sahiplenme kısaca bu mantık çerçevesinde olması gerekirken, Selçuklular, Osmanlı ve Türkiye Cumhuriyeti (TC) dönemlerinde bilerek ya da bilmeden, sözde Türklüğe sahiplenme adıyla, İslam Arap kültürüne doğru yönelim göstermek, Gerçek Türkleri derinden yaralamaktadır.
     Ve gelinen son noktadan da anlaşılacağı gibi, halkın kendi çabalarıyla yaşatmaya çalıştığı Türk kültür değerleri, Arap İslam gericiliğiyle, yeniden yok olma ile karşı karşıyadır.
İşte gerçek Türk kültür değerlerinin tarihsel, siyasi ve dini olarak ne zamandan ve nasıl yok olmaya başladığını daha net anlamak için, “Türkleri Yeniden Tanımak” Araştırma Kitabını yazma ihtiyacı bu nedenden doğmuştur.
Kitabı okuyup inceleyenler, Türk kültür değerlerinin ne kadar derin bir dezenformasyona uğradığını rahatlıkla göreceklerdir.



Cemal Zöngür

Arş. Yazar



     






.Eleştiriler & Yorumlar

:: merhaba
Gönderen: Taner SARGIN / , Türkiye
16 Eylül 2017
Merak ettim. Hangi yayın evinden çıktı .




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dinlerin Doğuşu ve İslam'ın Gerçek Özü (1)
Lider mi Toplumu Şekillendirir; Toplum Mu Lideri?
Hz. Ali ve Ehlibeyt Alevi Midir?
Dinlerin Doğuşu ve İslam'ın Gerçek Özü (3)
Tbmm'de Yedi Maddelik Anayasa Değişikliği Neyi Çözer?
Dinlerin Doğuşu ve İslam'ın Gerçek Özü (2)
Alevilerin Kapılarına Saldıranların Açık Kimliği
İşte Türkiye'nin Yaşam Kalitesi ve Mutluluk Karnesi..!
İslamiyet Yeniliğe Açık Bir Din Midir?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Toplum Hak Ettiği Şekilde Yönetilir [Eleştiri]
Deprem Öldürmez Zihniyet Öldürür [Eleştiri]
Sayın Başbakan Binali Yıldırım, Alevi Kültürünü Ne Kadar Tanımıştır? [Eleştiri]
Atatürk'ün Din ve Alevilere Bakışı [Eleştiri]
Halka Götürülen Her Oylama Demokratik Midir? [Eleştiri]
Akp'li "Evetçiler" ile Chp'li Hayırcıların Halka Açıklayamadıkları Sırları..! [Eleştiri]
Türkiye Halkına Tek Soru; Demokrasiden Ne Anlıyorsunuz? [Eleştiri]
Anayasa Değişikliğinin Yarattığı Umutlar ve Uçurumları..! [Eleştiri]
Fetö, Deaş ve Kenan Evren Kardeşliğinin Tarihçesi [Eleştiri]
Katar'la Ne Yapılmak İsteniyor? [Eleştiri]


Cemal Zöngür kimdir?

Ben Cemal Zöngür, Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi mezunuyum. Sosyoloji, Tarih ve Siyaset üzerine araştırmalar yapmaktayım. Yayınlanmış bir kitabımın dışında çeşitli gazetelerde yüzden fazla makalelerimde yayınlanmıştır. Ve iki kitap dosyam yayına hazır durumdadır.

Etkilendiği Yazarlar:
Tam bağımsız Tarih ve Siyaset üzerine yazan her Yazar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cemal Zöngür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.