Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Anlamaktan Öğrenmekten Diyalektikten vaz geçtim Kıl oldum abi Bir aklı bulmayanlardan Bir de aklı olmayanlardan On Beş Temmuz’da Havadan yere inememekle Gizlendiği Ilgaz Dağı tünelinde çıkmamakla Bizi koruyacak olanlar “Tanksız, uçaksız olmak dışında On beş Temmuzular ile sizin ne farkınız var?” diyordu Bize: Biz yönetilenlere Ve yönetime dolaylı katılanlara Ayakları yere basmanın Ve tünelde gizlenmez oluşun rahatlığıyla Hep Osmanlı, Osmanlı diyor Kul biliyor karşısındakini zahir Bıraktım memleket meselesini Bıraktım demokrasiyi Bıraktım hak, hukuk, adalet demeyi Bıraktım karşımdaki lafzı fikir sanıp Deli deli bin derede bin su getirmeyi Bıraktım tehdit edilmeyi Bıraktım “Bir gün kendinizi Savcı karşısında görürseniz şaşmayın” demeyi Kıl oldum abi Bize hizmet etsinler diye seçtiklerimiz “Ankara’dan İstanbul’a yürümeniz Bizim size bir lütfumuzdur” diyordu Adalet aramak için yürüme eylemi Adalet aramaktan başka her şeydi… Fetocü teröre yardım etmeydi Pippa Bacca gibi yolda tecavüze uğramaydı Spor yapmak iyiydi, varsın yürünsündü … Kıl oldum abi Geçmez ki bu ubudiyet Ay değil Yıl değil Oldum abi Abi kıl Kıl abi Kıl oldum abi… 19.06.2017 Hıl hıl fudul: toplumun diliyle erdemliler ittifakıdır. Sosyal yapı diliyle erdemliler kardeşliğidir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |