Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Toprak,su ve ateş’in “buhar” olup Yeryüzüne “rahmet” kanatlı Düşen “aşk” kimyası.. Arıtır yerküreyi tüm kirlerinden.. Canlara can katar, Ve Gök ile olan “Aşkı”nı yaşar Mevsimlik kıyafetler içinde.. Bazen bu aşk fırtınalar, Seller gibi çağlar Bazen bir sükut gibi okşar Geçer toprağın tenini.. Yer ile Gök arasındaki “diyalektik sevgi”nin ayrılmaz bağı.. Peki Sen; O kurak ve susuz gönlüne Yağmurlar yağdırıyor musun? Hırs,arzu,kıskançlık ile Kirlenmiş “İç dünyan”ın Yağmur özlemini duyuyor musun? Kimbilir ne gülistanlar, Ne bostanlar Ne ormanlar kuruttun.. Tabiattaki Gül için üzüldün Belki gözyaşı döktün.. Kanadı kırık kuş için Feryat ettin,yürek sızlattın.. Dışarıda aradın çiçekleri Evinin,odanın köşelerine Koydun zambakları,orkideleri.. Kaç zambak,kaç orkide Öldü.. Kaç bülbül gülistanında Can verdi de duymadın.. Susuz bıraktın.. Yüreğin kanadı kırık kuş gibi Çırpındı durdu.. Su istedi,yağmur istedi.. Sen kızgın tebessümlerle Kahkahalarla ateş gönderdin.. Yağmurda gizliydi özlem, Sevgi,merhamet,sadakat.. Gözyaşlarıyla yağar “iç yağmurlar”.. Nasıl bir ağaç,bir çiçek Dallarını ve yapraklarını göğe çevirerek Beklerler o özlemlerini.. Ya Sen? Sen hiç ellerini ve gözlerini Yüreğinle Çevirdin mi Sevgiliye?.. Yataklarından akıp gelerek Menzile ulaşan yağmur suları.. Engel tanıyorlar mı? Yüreğinde şimşekler çaktı mı Gözlerin yoğun bulut sisleriyle kaplandı mı Ve gönül yağmurların aktı mı yanaklarından Arındı mı “İç kirlerinden-günahların”dan?.. Yağmurlar yağdır artık Sula artık susuz kalmış Gülistanını.. Can bul Kaldır ellerini Çevir yüreğini ve bulutlansın gözlerin Güneş’e bakarak.. Ve “İlk Damlan” İlk şahidin olsun yüreğine.. Hasret.. Öyle derin ki, En uzaklarda ama en yakın.. En sessiz ama en feryat eden.. En görünen ama en içte.. Sadece “Gel” de gizli.. Üç harf.. Ama anlatamıyorum.. İçimde sayfalar dolusu kelimeler Kitaplar dolusu cümleler.. Dökemiyorum.. Ve her şey “Sen” de gizli.. Yağmurlarla yaşa gönül mevsimlerini..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |