..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > Hulki Can Duru




26 Ağustos 2014
Türk Savaş Uçakları Diyarbakır'ı Bombalıyor!  
"Savaştaki molaya barış denir" HCD

Hulki Can Duru


İsrail'in Gazze saldırısının Türkiye versiyonu olarak haber kaynaklarından aynen faydalanılarak kurgulanmış şeklidir. Böyle bir saldırıyı Türkiye Diyarbakır’a gerçekleştirmiş olsa idi herhalde ABD ve Avrupa Birliği ülkelerinden oluşan Koalisyon Güçlerince çoktan işgal edilmiş olurdu.


:AIHD:
24 Ağustos 2014 gecesi 01.00 de "Türk Tokadı" harekatı ile Diyarbakır'daki terörist hedefleri havadan bombalamaya başlayan savaş uçaklarından sonra şafak sökerken ordu kara saldırısı da başlattı. İskenderun'da konuşlanan savaş gemilerinden Diyarbakır'a füzeyle nokta atışları yapıldığı belirtilirken askeri birlikler de bir çok koldan kente girmeye başladı.

Milli Savunma Bakanlığı sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada ordunun hazırlık ve ilerleme aşamaları ile havadan yapılan operasyonun görüntülerini paylaştı. Paylaşımda kara operasyonu öncesi askerlerin görüntüleri ve bir kurmay albayın askerlere yaptığı konuşma da verildi. Konuşmada artık sabırlarının taştığını belirten Kurmay Albay şunları söylüyordu:

"Neden burada olduğunuzu size anlatmak istiyorum. Sizler bunun için eğitim aldınız. Türkiye Cumhuriyeti'ni korumak; bize ve ailelerimize saldıran, yurttaşlarımızı öldüren teröristlere karşı ülkemizin bağımsızlığını savunmak. Davamıza inanıyorum ve ülkemizde özgür yaşamak hakkımız. Bu bir slogan değil, bu bir gerçek."

MSB'dan yapılan ek açıklamada askeri birliklerin ateşkes önerilerini reddeden teröristlere karşı yürütülen operasyonlarda yeni bir aşamaya geçtiği bildirildi. Özel Komanda birliklerinin gece baskınları düzenleyerek teröristleri tek tek inlerinde vuracağı açıklandı. MSB sözcüsü, "Türk Tokadı Harekatı"ının başarıyla sürdüğünü belriterek kara harekatına havadan ve denizden de destek verildiğin, tank ve zırhlı birliklerle çok sayıda piyade birliğinin kentin bütün bölgelerinde aynı anda eylem yürüttüğünü duyurdu. Sözcü gerektiğinde bölgedeki diğer kentlere de operasyon yapılabileceğini vurgularken kara harekatına başlamadan önce Diyarbakır'da yaşayanlara evlerini terk etme uyarısında bulunduklarını kaydetti.

Başbakanlık ofisinden yapılan açıklamada ise ABD, Avrupa Birliği ülkeleri ve Birleşmiş Milletler baskısının kesinlikle kabul edilmeyeceği, harekatın amacının Türklerin güvenli bir şekilde yaşaması ve "terör altyapısına" büyük bir darbe indirilmesi olduğu belirtildi. Dış basında yer alan haberlere göre "Türk Tokadı" saldırısında 50'si çocuk 250 kişinin hayatını kaybettiği, 2.000 kişinin yaralandığı, 3.000 binanın da bombalandığı, 20.000 kişinin evsiz kaldığı belirtiliyor.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kağıttan Kaplan ile Sivrisinek
Sürüngenlerin Şöleni
Filizkıran
Balkondaki Adam
Soytarı Zaman
Patigül
İki Eski Kayakçının Son Mektupları
Dağları Delen Budala İhtiyar
Ampulistanya Gözlemleri (Bir Uzaylının Gözüyle)
Dragos Hülyaları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Elsa'nın Gözleri [Şiir]
Kraliçe ve Bahçıvan - II [Şiir]
Albatros [Şiir]
Yeryüzü Rüzgarları [Şiir]
Kraliçe ve Bahçıvan [Şiir]
Op. 11 Piyano Ezgileri, Arnold Schönberg [Şiir]
Malta Şahinlerine [Şiir]
Uçan Ayakkabı [Şiir]
Havanın Ölümü [Şiir]
Her Ocak Hiddetle Tütüyor… [Şiir]


Hulki Can Duru kimdir?

Başlıca yapıtları: Eski Kule Müziği (şiir) Geometrik Aydınlık (şiir) Havanın Fen Noktası (şiir) Tartaros Paradigması (eleştiri) Teslis Sendromu (eleştiri) Nano Kutsallık (eleştiri) Sevgili Kutlu Yaşam (öykü) Kuşku Bilinci ve Eleştiri (eleştiri)

Etkilendiği Yazarlar:
Montaigne, Descartes, Russell, Tolstoy, N. Hikmet, Dostoyevski, Nietzsche, Freud, Darwin, Marx, Engels, Lenin, Bakunin, Kropotkin, Voltaire, Diderot


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hulki Can Duru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.