İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
Neden benden yıllarca önce Açtınız çiçek? Kıymet bilmeyen ellere sunuldunuz. Tohumlarım henüz atılmamışken toprağa, Açmadan çiçeklerimi, Aldı sizden alacağını yıllar, Ben açmadan / siz soldunuz. Beklemeyip beni Varlığımdan habersiz Nafile yılları soludunuz. Daha ben hazırlanırken “Hayat” denilen zorlu yola çıkmaya Oysa siz Erken davranıp / aşmıştınız yılları Yürümekten yorgundunuz. Başka yüreklerde bulup sevgileri İçtiniz kana kana Sevgilere doydunuz. İçime çekerken ben ilkbaharı Aşkı yaşamak isterken kollarınızda Artık siz sonbaharı yaşıyordunuz. Geç kalan ben miydim Yoksa siz miydiniz acele eden? Neden aynı mevsimleri yaşayamadık? Eminim / cevabını bilmiyordunuz. Sizsiz baharlar / yazlar nasıl geçecek! Kim sevecek bu yüreği Sormuyordunuz. Ben yeni gelirken umutla size, Bitmişti sizin için aşklar / sevgiler Gözlerinize baktığımda Susuyordunuz. Ben bahardım çiçekli dallarımla Sizse geçiyordunuz sonbahardan Size gelmiş çoktan hazan mevsimi, Bükmüştünüz boynunuzu kadere Yerlere düşmüş yapraklarınız, Çıplak dallarınızla üşüyordunuz. Bahar mevsimi yaşayan ben’i Umutsuz / kimsesiz / özlem içinde Bırakıp ömrünün ilkbaharında Çaresiz / sonbahara gidiyordunuz. Alın / götürün beni yanınızda Gittiğiniz sonbahara / sizinle varım. Varsın başkasının olsun ilkbahar, Zararı yok / açmasın tomurcuklarım. Zamansız biçilmiş ekinler gibi Düşsün ayaklarıma yapraklarım. Sizsiz her mevsimin aynıdır adı: Yokluğunuzda her mevsim / ben sonbaharım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |