..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Bilimsel > Tüze Felsefesi (Hukuk) > Ahmet Odabaş




26 Ekim 2012
Doğrular ve Yanlışlar  
Ahmet Odabaş
Bilim, tarih gelmiş ve geçmiş konusunda o kadar beyinler yıkanır ki... şaşırıp kalırsınız...


:ABGB:


Öyle bir propaganda ve reklam saldırısı, öylesine bir psikolojik savaş var ki anlayana aşk olsun...

Bilim, tarih gelmiş ve geçmiş konusunda o kadar beyinler yıkanır ki... şaşırıp kalırsınız...

Bu tip aksaklıklar, bu tip yanlışlar yalnızca bizde olur diyen kişi, aslında düşünmeden aklına ilk geleni söylemiştir...

Yazıyı kimler bulmuştur... matematik , geometri hangi topluma aittir...

Peki ilk güneş tutulmasını kim tahmin etti....

0’ın (sıfırın) öyküsünü biliyor musunuz....

Hitit yasaları hakkında bilginiz ne kadar... Hamurabi Kanunlarını, kim, nerde yazdı...

Peki Kadeş Antlaşmasını, kimler, nerede imzaladı.... ve tabi antlaşma metninin orijinalı nerde...

Peki, Roma Hukuku, kimler tarafından ve nerede yazıldı.... hangi ülkelere kaynak olmuştur...

Bilimin ve tarihin arkasında, gelişmiş batılı ülkeleri aramayın... bu bir hastalıktır. Öyle propagandası yapılır ve pek çok kişi düşünmeden inanır...

Akdeniz’de hakimiyet kurduğumuz gemiler ithal değildir.... yabancı uzmanlarca yönetilmemiştir...
Çanakkale Savaşı emperyalizme karşı kazanılmış bir zaferdir... Kurtuluş Savaşı emperyalızme karşı kazanılmışbir zaferdir....

Türkiye Cumhuriyeti emperyalizme karşı bir zafer, bir anıttır...

1923-1940 arası kalkınma hızında Dünyada ilk sıralardayız... Ne zamanki yabancı destekli kalkınma projeleri başlamış, geri sayım başlamıştır...

Ekonomik politika tamamen yerlidir....

Köy enstitüleri tamamen yerli ve örnek eğitim kurumlarıdır...

Atatürk, emperyalizme karşı savaşan ve bu savaşı kazanan ilk liderdir.

Atatürk dönemine yapılan saldırılar, emperyalist propagandadan ibarettir...

Çok şey söyleyenler, çok bildiklerinden değil, görevleri olduğuna inandıklarından söylerler...

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunamaz (Uğur Mumcu)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın tüze felsefesi (hukuk) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Türkiye ve Komşuluk
Neymiş Biliyor Musun
Atatürk ve Türkiye
Bilirkişi Raporu
Seçim Barajı
Madem ki Biliyorsun, Neden Öğretmiyorsun
1982 Anayasası ve Tutukluluğun Devamı Kararı
Çok Partili Yaşam
Dostça Bir Söyleşi
Özelleştirme Neden Yapılır

Yazarın bilimsel ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beynimizin Çaresizlik Oyunu
Bayındır
Kendini Başkasının Yerine Koymak
Doğa Düzeni ve İnsan
Başlarken
Ms ile Söyleşi
Dna ve Evrim
Duygusal Şiddet Nedir?
Hastalığın İlerlemesi Nasıl Durur
Yanlış Anlama Sanatı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sorma İsterse [Şiir]
Kukla [Şiir]
Odabaş Tüm Şiirler [Şiir]
1001 Gece Masalları [Şiir]
Kuklacı Amca [Şiir]
Buluşalım [Şiir]
Çay Koy Ortak [Şiir]
Çay Koy Ortak [Şiir]
Geliyorum Ortak [Şiir]
Zamanın Yaptıkları [Şiir]


Ahmet Odabaş kimdir?

1963 Çarşamba/Samsun doğumluyum. Serbest avukat olarak çalışıyorum. (İzmir'de)

Etkilendiği Yazarlar:
Karacaoğlan, Pir Sultan Abdal, Hayyam, O Veli, Aziz Nesin,


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Odabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.