Sözün kısasını severim. Bir sözde kölelerin zincir çınlamaları varsa dinlerim. Ve insanlar sözde her şey, eylemde hiçbir şeydir. Hiçbir şeyler için nakaratlar, destanlar, masallar dinlerim. Sözünde durak yok. Durmadan konuşan çok. Tripler, özenti davranışlar, model davranışlar kolumu jilet gibi keser. Gelip geçici insanların, bana silinmez izler bırakmasına yanarım. Ben her gün nutuk dinlemekten dolayı ağlarım. Gözlerimde araba silecekleri. Hayat yolum toz içinde. Sürekli silerim gözyaşlarımı. Bağrıma atılır ok gibi insanlar. Hedefte ben varım. Herkes beni acıttığı kadar karda. Herkes beni üzdüğü kadar mutlulukta. Kimsenin yüzü kimsede değil. Herkes bir başkasına yüz verir. Takınılan tavırlarda, bir başkasının verdiği cesaret. Ellerde dinsiz tespihler. Ben Allah çekerim, bir başkası Suphanallah. Canı sıkılır benim Allah'a sığınmamla. Meşru günahlar, meşru sahtekarlıklar sümen altında. Benimse sabıka kaydım tüm karakollarda. Gözyaşlarımın ıslaklığı yumruk kızarıklıklarını söndürür. Tüm gözleri ellerde sallanan anahtarların çokluğu döndürür. Erkekler bir başka erkeğin modeliyle sevgilisiyle sevişmekte. Erkekler bir başka erkeğin cinsel organıyla kadınların bedenini deşmekte. Bedenlerden çok ruhlar çete kurar. Ruhlar ruhlara karışır, bedenler ruh çetelerinin zorbalığına alışır. Ruhlar bir arabada vücut bulur. Genelde böyle arabaların trafiğe çıkma ruhsatı yoktur. İnsanlar motor sesiyle konuşur. Direksiyonda ise bir başkası olur. Çarşılar boştur. Çarşıda bir başkasının bedeni satılmakta. Özenti tipler özendikleri kişilerin çocuklarını doğurmakta. Kendi olamayanın kendine ait hiçbir şeyi olamaz. Bir başkası olan, bir başkasının çocuğunu doğurur. Asil piçlik böyle olur.